شناسهٔ خبر: 66641808 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اتمام حجت مدیر کل بحران استانداری

حفاظت از مردم و شهر کاشان برعهده شهرداری است

اتمام حجت مدیر کل بحران استانداری مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: جای تعجب است با ۱۳ میلیمتر ریزش باران در کاشان سیل جاری شود و آسیب‌های زیادی به خانه‌های مردم و راه‌ها وارد کند و حفاظت از شهر و مردم مقابل سیل بر عهده شهرداری کاشان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از کاشان، منصور شیشه فروش در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کاشان که با حضور اعضا برگزار شد، تأکید کرد: کمبود و یا نبود اعتبار نمی‌تواند عاملی برای توقف امور مربوط به پیشگیری از حوادث باشد.

 وی افزود:۳۲ نقطه و سازه خطرآفرین در کاشان شناسایی شده و به دستگاه‌های مربوطه نیز اعلام شده و می‌بایست در جلسه بعدی که سه ماه آینده است گزارش پیشرفت آن داده شود.

 مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین علت سیل هفته گذشته در کاشان باز نبودن مسیر رودخانه، پل‌های فاقد ظرفیت عبور سیل و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم رودخانه بوده که بارها بابت آن تذکر داده شده بود.

 شیشه فروش خاطرنشان کرد: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور قرار است با ورود سامانه جدید بارشی مناطق از کشور تحت تأثیر آن قرار بگیرد و در کاشان مناطق کوهستانی مانند نیاسر و برزک شاهد بارندگی رگباری و سیلاب خواهد بود.

 به گفته مدیر بحران استانداری اصفهان به دلیل تغییرات اقلیمی بارش باران فقط در یک فصل نیست و حتی در تابستان هم بارش‌ها منجر به جاری شدن سیل در شهرهایی مانند چند سال پیش در کاشان می‌شود که می‌بایست راه‌های پیشگیری از آن اندیشیده شود.

انتهای پیام/

نظر شما