شناسهٔ خبر: 66641683 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

استقبال بازدید کنندگان نمایشگاه کتاب از گیشه آنلاین در غرفه انتشارات بنیاد فارابی

با نصب دستگاه گیشه آنلاین در محل غرفه انتشارات بنیاد سینمایی فارابی و اضافه کردن امکان خرید کتاب‌های منتشر شده توسط این بنیاد از گیشه مذکور، بازدیدکنندگان نمایشگاه از گیشه آنلاین استقبال کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی یک دستگاه گیشه آنلاین با همکاری موسسه سینما شهر از روز نخست برپایی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در غرفه انتشارات فارابی نصب و علاوه بر امکانات متنوع دستگاه مذکور، قابلیت خرید کتاب‌های منتشر شده توسط بنیاد فارابی نیز به دستگاه اضافه شد که مورد استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه نیز قرار گرفت.

بر پایه این گزارش، گیشه آنلاین تنها دستگاه نصب شده در نمایشگاه کتاب تهران است که قابلیت‌های متنوعی از جمله خرید و چاپ بلیت سینماها، پخش تبلیغات، تیزرهای پخش فیلم، نظرسنجی و امکانات دیگری است که در روزهای برگزاری نمایشگاه نیز، کتاب‌های منتشر شده توسط بنیاد سینمایی فارابی نیز به خدمات دستگاه مذکور اضافه شد.

پیش از این مدیرعامل موسسه سینما شهر نیز از نصب دستگاه‌های مذکور در پردیس‌های سینمایی تهران به منظور کمک به فروش گیشه سینما  خبر داده و افزوده بود: «مخاطبان می‌توانند از طریق پنل علاوه بر خرید بلیت و بوفه به تاکسی‌های اینترنتی نیز متصل شوند. همچنین قابلیت نصب در اماکن عمومی، ایستگاه‌های مترو، دانشگاه‌ها، ورودی فروشگاه‌های بزرگ و... را نیز دارد.»

اضافه می شود: سامانه گیشه آنلاین به‌گونه‌ای طراحی شده که علاوه بر موارد ذکر شده امکان ارائه هر نوع خدمات فرهنگی دیگر در حوزه‌های تئاتر، موسیقی و کتاب را دارد.

مرکز انتشارات بنیاد سینمایی فارابی هم زمان با برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همه روزه تا 29 اردیبهشت ماه در محل شبستان اصلی مصلای تهران، راهرو 15 غرفه شماره 275 پذیرای علاقه مندان حوزه کتاب‌های سینمایی است.

نظر شما