شناسهٔ خبر: 66641514 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس مرکز مطالعات راهبردی فراجا:

استکبار جهانی از طریق تهاجم فرهنگی و جنگ نرم وارد عمل شده‌اند

رئیس مرکز مطالعات راهبردی فراجا: رئیس مرکز مطالعات راهبردی فراجا گفت: استکبار جهانی بخصوص آمریکا و اسرائیل با دسیسه و ترفندهای مختلف نقشه ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را دارند و به‌خوبی می‌دانند که از طریق نظامی با ایران اسلامی نمی‌تواند مقابله کنند، لذا از طریق تهاجم فرهنگی و جنگ نرم وارد عمل شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، رئیس مرکز مطالعات راهبردی فراجا گفت: استکبار جهانی بخصوص آمریکا و اسرائیل با دسیسه و ترفندهای مختلف نقشه ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را دارند و به‌خوبی می‌دانند که از طریق نظامی با ایران اسلامی نمی‌تواند مقابله کنند، لذا از طریق تهاجم فرهنگی و جنگ نرم وارد عمل شده‌اند.

سردار بختیاری در جلسه قرارگاه طرح (نور) عفاف و حجاب با تبریک هفته کرامت و گرامیداشت میلاد با سعادت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و تقدیر و تشکر از  زحمات سردار یحیی الهی و همه همکاران تلاشگر مجموعه انتظامی استان،  اظهار کرد: توفیق الهی بود که ما در خدمت شما عزیزان و به نیابت از فرمانده کل انتظامی کشور در خدمت همکاران باشیم.

وی با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند جهان در حال تغییر نظم نوین جهانی است و ما هم می‌بایست خود را با آن وقف بدهیم، افزود: بحمدالله در استان لرستان در خصوص عفاف و حجاب مشکلی خاصی نداریم.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی فراجا با اشاره به اینکه دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی  با ترفندهای مختلف در حال مبارزه با جمهوری اسلامی  می‌باشند، گفت: با توجه به اینکه تا حالا موفق به پیاده‌سازی نقش‌های شوم خود نشده‌اند، از ترفندهای دیگر مثل حجاب و عفاف وارد عمل شده‌اند اما بحمدالله در این زمینه نیز شکست خواهند خورد.

سردار بختیاری با بیان اینکه استکبار جهانی بخصوص آمریکا و اسرائیل با دسیسه و ترفندهای مختلف به‌ویژه فرهنگی وارد عمل شده‌اند و نقشه ضربه زدن به ‌نظام جمهوری اسلامی را دارند، تصریح کرد: استکبار جهانی می‌داند که نمی‌تواند از طریق نظامی با ایران اسلامی مقابله کند و متوجه توانایی و قدرت نظامی ایران شده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در حال حاضر ما درگیر یک جنگ نرم و فرهنگی مثل عفاف و حجاب هستیم، خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که پلیس با همکاری دستگاه‌های مربوطه در این مقوله موفق عمل کرده است و در جهت رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) و فرمانده فراجا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. 

وی با اشاره به اینکه در مرکز راهبردی فراجا تدابیر لازم در موارد مختلف اندیشیده شده است، افزود: یکی از اولویت‌های مهم پلیس حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی و مقابله با بدحجابی است  و فراجا در این خصوص حتی با فدا کردن جان خود از وظیفه ذاتی خود عقب‌نشینی نخواهد کرد و همه‌چیز خود را  نثار امنیت و آرامش مردم خواهد کرد.

 سردار بختیاری با اشاره به اینکه پلیس در زمینه‌های مختلف بخصوص سرقت به عنف، سرقت‌های مسلحانه مواد مخدر، جرائم خشن و غیره بسیار خوب عمل کرده است، گفت: فراجا در زمینه طرح نور هم بحمدالله بسیار موفق بوده است و در این مقوله به‌صورت شبانه‌روز و بدون خستگی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما