شناسهٔ خبر: 66641138 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

۳۰ دانش آموز دختر سیمین شهر برای حفظ قرآن کریم ثبت نام کردند...

اقتصاد ایران: سیمین شهر- مدیر حوزه علمیه خدیجه کبری سیمین شهر گفت: تا کنون ۳۰ نفر از دانش آموزان این شهرستان برای حفظ قرآن کریم ثبت نام کرده اند.

صاحب‌خبر -

امینه توماج در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حوزه علمیه خدیجه کبری با بحث علوم دینی در بخش خواهران در سیمین شهر مشغول فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه از سال ۱۴۰۲ بخش حفظ قرآن کریم در حوزه علمیه خدیجه کبری فعال شد، افزود: رده سنی قرآن آموزان ما بین ۱۰ تا ۱۴ سال است که در ابتدا امر روخوانی قرآن کریم را آموزش و بعد کار حفظ را آغاز می‌کنند.

مدیر حوزه علمیه خدیجه کبری سیمین شهر با اشاره به اینکه دانش آموزان بعد از تعطیلی مدارس به حوزه می آیند تا کار حفظ قرآن را انجام دهند، گفت: تا کنون ۳۰ نفر از دانش آموزان این شهرستان برای حفظ قرآن کریم اقدام کردند.

وی با بیان اینکه برخی از دانش آموزان در مرحله روخوانی هستند، افزود: سعی داریم با اجرای برنامه‌ها مختلف تعداد جذب دانش آموزان قرآن را در سیمین شهر افزایش دهیم.

توماج خاطرنشان کرد: در هر مقطع از زمان مسابقات قرآنی که در استان برگزار می‌شود قرآن آموزان ما در آن شرکت می‌کنند و تا کنون توانستند رتبه‌های خوبی به دست آورند.

برچسب‌ها:

نظر شما