شناسهٔ خبر: 66641052 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

در سالن یاس نمایشگاه کتاب؛

«ساکن خیابان ملک» به نقد کشیده می‌شود

«ساکن خیابان ملک» به قلم فاطمه بهبودی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بررسی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) فاطمه بهبودی، نویسنده و اشرف جواهری، راوی اثر، فاطمه قاسم‌پور، نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون زنان و خانواده در مجلس و مریم اردبیلی، مشاور شهردار تهران و مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری از مهمانان این نشست هستند.

کتاب با محوریت خاطرات و زندگی اشرف جواهری از فرهنگیان شهر اراک و رئیس فعلی مرکز آموزش عالی فرهنگیان اراک به نگارش درآمده است.

داستان کتاب از جایی آغاز می‌شود که راوی بعد از ازدواج زودهنگام، تحصیلاتش را ادامه می‌دهد و در رشته ادبیات دانشگاه اراک پذیرفته می‌شود. در بحبوحه انقلاب، جواهری مثل بسیاری از هم سن و سال‌هایش در راهپیمایی‌ها و تظاهرات مردمی شرکت می‌کند و بعد از انقلاب مدیر یک مدرسه دولتی ۹۰۰ نفره می‌شود. ارتباط خوب او با بچه‌ها آینده روشنی را برای دانش‌آموزان این مدرسه رقم می‌زند. تا جایی که بعد از بمباران ایران توسط عراق، او دانشجوها را به شهرهای امن می‌برد تا ادامه تحصیل بدهند.

این نشست قرار است سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ساعت ۱۶ در سالن یاس واقع در شبستان مصلای امام خمینی (ره) برگزار شود.

به گزارش ایبنا؛ سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری برگزار می‌شود و سامانه ketab.ir فضای مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ است.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

نظر شما