شناسهٔ خبر: 66640598 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

بازداشت قاچاقچی سابقه‌دار موادمخدر در بزرگراه آزادگان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یک قاچاقچی سابقه‌دار موادمخدر در بزرگراه آزادگان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یک سوداگر مرگ، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه و پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ رسیدگی به پرونده را در دستورکار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید:

دستگیری ۲ موبایل قاپ حرفه‌ای در محدوده بازار تهران

وی ادامه داد: با پیگیری انجام شده سرانجام متهم که یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار بود، مورد شناسایی قرار گرفته و ماموران با انجام چندین مرحله تحقیقات پلیسی و زیر نظر گرفتن رفت و آمدهای این سوداگر مرگ، متوجه شدند که وی با مراجعه به یکی از استان های جنوبی، مقادیرقابل توجهی مواد مخدر را تهیه کرده و قصد دارد تا آن را به وسیله یک دستگاه خودروی سواری به تهران منتقل کند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ افزود: با مشخص شدن روش کار متهم و شناسایی محور حرکتی وی، با هماهنگی مقام قضایی تیمی متشکل از ماموران عملیات ویژه و پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به بزرگراه خلیج فارس اعزام و محدوده را زیر نظر گرفتند. با تکمیل اقدامات مقدماتی شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز و در نهایت خودروی سوژه مورد نظر در محدوده تقاطع بزرگراه آزادگان و بزرگراه خلیج فارس مشاهده شد.

باباپور با بیان اینکه گشت آشکار پلیس در یک عملیات ضربتی و هماهنگ و در اقدامی غافلگیرانه خودروی متهم را متوقف و متهم را دستگیر کردند، گفت:‌همچنین خودروی مذکور نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان ۲۳ کیلو و ۵۰۰ گرم مخدر تریاک که به طرز ماهرانه‌ای نقاط مختلف خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیرشده، گفت: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل شد و در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد. در ادامه نیز برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما