شناسهٔ خبر: 66640474 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزاری شانزدهمین مسابقات قرآن پایگاه بسیج هویزه

شانزدهمین دوره مسابقات قرآن پایگاه مقاومت بسیج هویزه و دومین دوره مسابقات قرآن حوزه 319 در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآن پایگاه بسیج هویزه

شانزدهمین دوره مسابقات قرآن پایگاه مقاومت بسیج هویزه طی روزهای پایانی اردیبهشت‌ماه در دو بخش بانوان و آقایان و نیز دو گروه سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار می‌شود.

این مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ سوره مبارکه واقعه، حفظ جزء 30 قرآن کریم، مفاهیم سوره‌های مبارکه واقعه و الرحمن و اذان(ویژه آقایان) برپا می‌شود.

مهدی یگانه، مسئول قرآنی پایگاه مقاومت هویزه در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: پایگاه هویزه تاکنون 15 دوره این مسابقات را برگزار کرده و شانزدهمین دوره را نیز در روزهای پایانی اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد کرد. این مسابقات از دوره قبل در سطح حوزه 319 خاتم‌الانبیاء(ص) نیز برگزار شده و لذا امسال شاهد برپایی شانزدهمین دوره مسابقات قرآن پایگاه هویزه و دومین مسابقات قرآن حوزه 319 خواهیم بود. 

یگانه تصریح کرد: زمان ثبت‌نام تا 24 اردیبهشت‌ماه در نظر گرفته شده و مخاطبان تا پایان وقت امروز فرصت دارند تا با مراجعه به پیام‌رسان‌های داخلی با شماره 09192676082 و ثبت مشخصات خود ثبت‌نام کنند.

وی افزود: مسابقات از 27 اردیبهشت‌ماه در رشته‌های قرائت و حفظ قرآن آغاز می‌شود و تا 31 اردیبهشت که زمان برگزاری مراسم اختتامیه است، نیز ادامه خواهد داشت. همچنین رقابت رشته مفاهیم نیز جمعه 28 اردیبهشت‌ماه در صحن مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) برگزار می‌شود.

مسئول قرآنی پایگاه مقاومت بسیج 16 هویزه در پایان اظهار کرد: مراسم اختتامیه این مسابقات شامگاه میلاد حضرت امام رضا(ع) در مسجد صاحب‌الزمان(عج) واقع در منطقه افسریه، خیابان بیست و هفتم برگزار می‌شود. 

یادآور می‌شود، این مسابقات به همت حوزه‌های 319 آقایان و 320 بانوان بسیج محله افسریه و مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار می‌شود. 

انتهای پیام

نظر شما