شناسهٔ خبر: 66639664 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سارقان موبایل قاپ در محله تهرانسر دستگیر شد

سرکلانتر پنجم پليس پيشگيري پايتخت از دستگيري 2 سارق موبايل قاپ و تلاش نافرجام سارقان در فرار از صحنه جرم خبر داد و گفت: متهمان به 20 فقره سرقت اعتراف کردند. سرکلانتر پنجم پليس پيشگيري پايتخت از دستگيري 2 سارق موبايل قاپ و تلاش نافرجام سارقان در فرار از صحنه جرم خبر داد و گفت: متهمان به 20 فقره سرقت اعتراف کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ محمدرضا موسوي سرکلانتر پنجم پليس پيشگيري پايتخت در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي مراجعه يکي از شهروندان به کلانتري 150 تهرانسر مبني بر سرقت تلفن همراه خود توسط 2 سارق موتورسوار، دستگيري سارقان در دستور کار پليس قرار گرفت .

وي گفت: ماموران پليس با بررسي فيلم هاي ضبط شده توسط دوربين هاي مدار بسته در محل سرقت موفق به شناسايي مشخصات ظاهري دو نفر سارق شدند و با قرار دادن تصاوير سارقان به واحد هاي گشت خودرويي و موتورسوار موفق به شناسايي هر دو متهم که با موتور سيکلت درحال تردد و زاغ زني در بلوار لاله تهرانسر بودند شدند.

وي عنوان کرد: ماموران اين پليس به صورت نامحسوس متهمان را زير نظر گرفتند و سارقان با مشاهده پليس به سرعت از محل متواري و ماموران موفق شدند در يک عمليات تعقيب و گريز و ايجاد طرح مهار موتورسيکلت را متوقف و راکب موتورسيکلت دستگير کنند.

اين مقام انتظامي به متواري شدن ترک نشين به صورت پياده اشاره کرد و گفت: متهم که براي مخفي شدن به داخل اتوبوس رفته و بين مسافر هاي اتوبوس خودرا مخفي کرده بود، با درايت ماموران شناسايي و در يک عمليات پليسي دستگير و به کلانتري تهرانسر انتقال يافت. 

وي اشاره کرد: در بازرسي از متهمان يك قبضه سلاح سرد و يك عدد اسپري اشك آور و تعداي كليد و سوئيچ موتور سيكلت ، دو دستگاه تلفن همراه مسروقه که به تازگي سرقت نموده بودند کشف شد. سرکلانتر پنجم پليس پيشگيري تهران ابراز داشت: متهمان 30 و 34 ساله به 20 فقره سرقت تلفن همراه اعتراف و تلاش براي شناسايي مال باختگان آغاز شده است.

سرهنگ موسوي توصيه کرد: سارقان در پياده رو ها و معابر شلوغ، افرادي را که در حال مکالمه با تلفن همراه خود هستند تحت نظر داشته و در يک زمان مناسب اقدام به سرقت تلفن آنها مي کنند، لذا شهروندان تا حد امکان از استفاده از تلفن همراه در معابر شلوغ و پر تردد پرهيز کنند و نسبت به اطراف خود هوشيار باشند.

انتهای پیام/

نظر شما