شناسهٔ خبر: 66639420 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عکس‌هایی از بازی امروز تیم ملی هاکی بانوان ایران با عمان

تیم ملی هاکی بانوان کشورمان امروز در نخستین دیدار از رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند و با درخشش بازیکنان گیلانی خود ۸ بر صفر تیم ملی عمان را شکست داد.

صاحب‌خبر -
عکسهایی از بازی امروز تیم ملی هاکی بانوان ایران با عمان عکسهایی از بازی امروز تیم ملی هاکی بانوان ایران با عمان عکسهایی از بازی امروز تیم ملی هاکی بانوان ایران با عمان عکسهایی از بازی امروز تیم ملی هاکی بانوان ایران با عمان عکسهایی از بازی امروز تیم ملی هاکی بانوان ایران با عمان عکسهایی از بازی امروز تیم ملی هاکی بانوان ایران با عمان عکسهایی از بازی امروز تیم ملی هاکی بانوان ایران با عمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشورمان در اولین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا  در چونبوری تایلند به مصاف تیم ملی عمان رفت که در این دیدار تیم ملی کشورمان با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی رسید.
در این مسابقه زیبا یحیوی و المیرا پوپاش بازیکنان گیلانی تیم ملی هاکی کشورمان به ترتیب ۲ و یک گل از ۸ گل این مسابقه را به ثمر رساندند.
همچنین زیبا یحیوی کاپیتان تیم ملی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
فائزه پُشتِدار و نازنین امیدی دیگر ملی پوشان گیلانی و مینا حسنی چناری مربی تیم ملی هاکی بانوان کشورمان نیز در این مسابقات حضور دارند.

عکس ها: عطا خالق پرست

نظر شما