شناسهٔ خبر: 66639404 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

طولانی ترین استخر اینفینیتی دنیا در دبی رونمایی شد + عکس

صاحب‌خبر -

طولانی ترین استخر اینفینیتی دنیا اخیرا در دبی رونمایی شد. استخری در ارتفاع چند صد متری سطح زمین که دو آسمان‌خراش را به هم وصل کرده است.

دبی اخیرا از یک استخر بزرگ اینفینیتی یا بی‌نهایت با طول 120 متری رونمایی کرده که در چند صد متری از سطح زمین و بین دو آسمان‌خراش بلند قرار گرفته است. گفتنی است که هزینه شنا کردن در این استخر لاکچری و خاص تا 10 هزار دلار نیز می‌رسد.

رونمایی از طولانی ترین استخر اینفینیتی دنیا در دبی

طولانی ترین استخر بی نهایت دنیا که در دبی رونمایی شده، The Link نام دارد و از کابین‌هایی مجلل و پرامکانات با چشم‌انداز بسیار زیبای افق شهر مدرن دبی برخوردار است.

استخر The Link استخر The Link

همه ساکنان دبی یا گردشگران این شهر زیبا می‌توانند با استفاده از یک کارت خاص، به‌طور روزانه به استخر مذکور دسترسی داشته باشند. هزینه استفاده از The Link نیز در حالت پایه از هزار درهم برای هر فرد برابر با 272 دلار آغاز می‌شود و در بالاترین حد به 10 هزار دلار برای استفاده از کابین‌های فوق لاکچری آن می‌رسد؛ کابین‌هایی که از سیستم موسیقی، تهویه مطبوع، حمام، اتاق غذاخوری و حتی باغ مخصوص برخوردار هستند.

امکانات استخر The Link امکانات استخر The Link

البته اگر افراد بخواهند زمان بیشتری را در استخر The Link بگذرانند، می‌توانند در هتلی که در سی طبقه بالای یکی از دو آسمان‌خراش قرار گرفته، یک اتاق رزرو کنند. همان‌طور که گفتیم، طولانی ترین استخر اینفینیتی دنیا، دو آسمان‌خراش مجلل و لاکچری را به هم وصل کرده و استفاده از امکانات و خدمات مشترکی را برای رقم زدن بهترین تجربه ممکن برای بازدیدکنندگان ممکن کرده است.

آسمانخراش‌های متصل شده با The Link آسمانخراش‌های متصل شده با The Link

لازم به ذکر است از آنجایی که در فاصله بین این دو ساختمان، یک بزرگراه شش لاینه قرار گرفته بود، امکان ساخت تاسیسات روی سطح زمین وجود نداشته و در نتیجه طراحان تصمیم گرفتند در موقعیتی دیگر، این دو بنا را به هم وصل کنند.

در نهایت، ساخت این استخر بلند در فضای بالای بزرگراه مورد موافقت قرار گرفت و The Link این دو آسمان‌خراش زیبا را به هم وصل کرد.

طولانی ترین استخر اینفینیتی دنیا طولانی ترین استخر اینفینیتی دنیا

گفتنی است که شهر دبی استخرهای رکورددار متعددی دارد و The Link اولین آن‌ها نیست. دولت مستقر در این امیرنشین در سال 2021 از استخر Aura Skypool به‌عنوان بلندترین استخر 360 درجه بی‌نهایت جهان رونمایی کرد.

همچنین، استخر دیگری به نام Address Beach Resort نیز در این شهر وجود دارد که با قرار گرفتن در ارتفاع 293.9 متری و در طبقه 77 دروازه جمیرا دبی، ملقب به مرتفع‌ترین استخر بی‌نهایت داخل یک ساختمان در جهان شده است.

در گجت نیوز بخوانید:
نخستین استادیوم زیر آبی جهان با سقف شیشه ای در دبی ساخته می‌شود دومین برج بلند جهان هم در دبی ساخته می‌شود پروژه قیدوری (Gidori) رونمایی شد؛ یک شاهکار معماری دیگر در عربستان + عکس و فیلم تماشا کنید: وقتی عربستان، بهشت را روی زمین می‌سازد

برچسب‌ها:

نظر شما