شناسهٔ خبر: 66639281 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بزرگترین اسوه برای مردم جهان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است

خبرگزاری صدا و سیما

آیت الله عبادی : بزرگترین اسوه برای مردم جهان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهاست و این خیر کثیری است که خدای متعال قرار داده است.

صاحب‌خبر -

بزرگترین اسوه برای مردم جهان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها استبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، نماینده ی ولی فقیه در استان، در دیدار خانم زینب جابر کارشناس و پژوهشگر فعال در حوزه مقاومت گفت: دشمنان پیغمبراکرم (ص) تا توانستند ظلم کردند و شیعیان اهل بیت و فرزندان پیغمبر را به شهادت رساندند، تا چراغ هدایت اهل بیت علیهم السلام را خاموش کنند اما از برکت وجود شخصیت های بزرگی همچون حضرت فاطمه (س) و حضرت معصومه (س)، این چراغ روشن ماند.


آیت الله عبادی افزود: بانوان با کمال با همه مشکلات و موانع بزرگی که از استبداد حکومت های قبل از انقلاب اسلامی و همچنین استعمار بیرونی وجود داشته، اما در عین حال رسالت خود را به عنوان فرزندان فاطمه معصومه (س) فراموش نکردند و همچنان به دوش دارند.

وی گفت: دشمنان می کوشند ما را در پیاده کردن اسلام ، کمک به مظلومین ، مبارزه با ظلم و پیاده کردن عدل، ناکام کنند و نسخه آنها کارشکنی در رسیدن به آرمان های انقلاب است که باید مقابلشان با هوشیاری بایستیم.


نماینده ولی فقیه در استان افزود: دشمن علیرغم تمام کارشکنی هایش تاکنون ناموفق بوده‌ و و ما در تمامی صحنه‌ها پیروز شده‌ایم و امروز افکار انقلاب اسلامی به افکارعمومی جهان نفوذ پیدا کرده و مشاهده می‌کنید که دشمن به چه رسوایی‌هایی کشیده شده و بیداری اسلامی به داخل کشورهای غربی و استعمارگر نفوذ پیدا کرده است .


آیت الله عبادی گفت: کشورهای متعدد وابسته به بیگانان از ظلمی که به مردم مظلوم غزه، فلسطین،لبنان،عراق، یمن و سوریه می‌شود بی‌تفاوت می‌گذرند و فقط تماشاچی هستند و روزی خواهد آمد که از عملکرد خودشان پشیمان خواهند شد و امیدواریم زمینه برای تمدن اسلامی و ظهور مهدی علیه السلام فراهم شود.

نظر شما