شناسهٔ خبر: 66638026 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران:

ایران به لحاظ جذب منابع مالی جهت سرمایه گذاری بسیار مستعد است

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: ایران به لحاظ جذب منابع مالی جهت سرمایه گذاری بسیار مستعد است و طرح‌ها و پروژه‌های زیادی در کشور وجود دارد که مستلزم سرمایه گذاری برای رشد اقتصادی کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو پیام باقری، نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران در جمع خبرنگاران گفت: رشد اقتصادی ۸ درصدی مد نظر برنامه هفتم توسعه، نیازمند سرمایه‌گذاری‌های کلان و بستر سازی برای جذب نقدینگی سرگردان کشور است و این مهم در همایش کرمان آیدکس دنبال می‌شود.

وی افزود: ایران به لحاظ جذب منابع مالی جهت سرمایه گذاری بسیار مستعد است و طرح‌ها و پروژه‌های زیادی در کشور وجود دارد که مستلزم سرمایه گذاری برای رشد اقتصادی کشور است.

او تاکید کرد: باید بستر‌های لازم برای سرمایه گذاری و ورود سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف فراهم شود تا سرمایه گذار با آرامش و طیب خاطر به این عرصه ورود نماید.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: سرمایه گذار نباید دغدغه و نگرانی بابت تضمین اصل سرمایه، عواید و فواید ناشی از سرمایه گذاری داشته باشد.

او افزود: در کشور شاهد حجم قابل توجهی از نقدینگی‌ها هستیم و اگر فرصت‌های سرمایه گذاری به خوبی تبیین شود و محیط کار برای سرمایه گذاران فراهم گردد؛ می‌توان در جهت توسعه اقتصاد کشور گام‌های خوبی برداشت.

باقری گفت: در نتیجه این اقدامات، منابع مالی به سمت اقتصاد مولد حرکت می‌کند و همایش سرمایه گذاری کرمان آیدکس گامی مهم در جهت جذب و توسعه سرمایه گذاری است.

نظر شما