شناسهٔ خبر: 66638002 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

رازگشایی از قتل هولناک زوج میانسال در باغ

قاتل در آتش خود سوخت

پسر ۱۹ساله که زوج کارگر باغی را در قیر‌و‌کارزین به قتل رسانده بود، وقتی قصد داشت اجساد آنها را آتش بزند،خودش در آتش گرفتار و کشته شد.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، دو روز قبل مأموران پلیس قیروکارزین استان فارس در جریان آتش‌سوزی مرگباری در باغی در اطراف شهر قرار گرفتند. با حضور مأموران در باغ، آنها با جسد یک زن و مرد ۴۵ و ۵۰ ساله روبه‌رو شدند که دچار سوختگی شدید شده بودند. همچنین پسر ۱۹‌ساله‌ای هم دچار سوختگی شده اما زنده بود که به بیمارستان انتقال یافت.کارآگاهان پلیس در تحقیقات اولیه متوجه شدند زن و مرد کشته شده در آن باغ کار می‌کردند و پسر جوان، کارگر یک دامداری در نزدیکی محل جنایت است. در حالی که تحقیقات برای رمزگشایی از جنایت در باغ ادامه داشت، به مأموران اعلام شد پسر جوان به علت شدت جراحات، جان خود را از دست داده است. در ادامه، پزشکی قانونی پس از معاینه جسد اعلام کرد روی اجساد جای ضربه چاقو وجود دارد و روی جمجمه هر دو مقتول آثار اصابت جسم سخت دیده می‌شود. کارشناسان آتش‌‌نشانی هم اعلام کردند آتش‌سوزی عمدی ‌ و با گازوئیل رخ داده است. کارآگاهان که احتمال می‌دادند هر سه نفر قربانی جنایت شده و قاتل، ‌فرد دیگری باشد، پیکر پسر جوان را بررسی و متوجه شدند او به علت سوختگی کشته شده و هیچ رد درگیری و نزاع روی بدنش موجود نیست و به احتمال زیاد او مرتکب جنایت آتشین شده است. با به دست آمدن این سرنخ، کارآگاهان برای رمزگشایی از جنایت دوباره به باغ رفته و متوجه شدند محل جنایت دارای دوربین مدار بسته است. تیم جنایی با بررسی دوربین‌های باغ دریافتند که دوربین‌ها صحنه قتل را ثبت کرده‌است. کارگر دامداری از روی دیوار وارد باغ شده و ابتدا مرد ۵۰ ساله را به وسط باغ آورده و با او درگیر می‌شود و پس از نزاع لفظی و زد و خورد او را با ضربات چاقو و چوب به قتل رسانده و جسدش را همان‌جا رها می‌کند.زن مقتول که متوجه سر و صدا شده بود،وارد باغ شده که پسر۱۹ساله اوراهم با ضربات چوب به قتل رسانده‌بود. قاتل خشن سپس جسد زن و مرد کارگر را به داخل ساختمان باغ آورده و روی آنها گازوئیل ریخته بود تا با آتش زدن‌ آنها، ردی از خود باقی نگذارد اما خودش در آتشی که به پا کرده بود، گرفتار شده و دچار سوختگی شدید شد. 
سرهنگ علیرضا اوریادی کشکولی، فرمانده انتظامی قیر‌و‌کارزین با اعلام این خبر به جام‌جم گفت: با رمزگشایی از این جنایت از طریق دوربین‌های مداربسته، تحقیقات در مورد انگیزه قاتل از این جنایت آغاز شد که اهالی اعلام کردند، قاتل با کارگر باغ اختلافات مالی و درگیری داشته است. او زمان آتش‌زدن اجساد متوجه نشده بود که روی لباس خودش هم گازوییل ریخته شده‌است.

نظر شما