شناسهٔ خبر: 66637395 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خروج فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی از بلاتکلیفی؛ رئیس فردا مشخص می‌شود

تهران- ایرنا- مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی به‌منظور انتخاب رئیس و اعضای هیات رئیسه، فردا (سه‌شنبه) برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این مجمع از ساعت ۱۰ فردا سه‌شنبه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک با حضور نمایندگان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و اعضای مجمع برگزار خواهد شد.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی‌منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری؛ نامزدهایی هستند که سوابق مدیریتی آن‌ها تایید شده، اما هنوز خبری از سوی فدراسیون در خصوص تایید صلاحیت آنها مخابره نشده است.

فدراسیون رزمی از ۲۹ آذرماه سال گذشته به سرپرستی مجید زارعیان، مدیریت می‌شود. پیش از آن، یوسف بهتری برای مدت چهار سال ریاست این فدراسیون را برعهده داشت و به دلیل آنچه که برگزاری عادلانه مجمع عنوان کرد، از سمت خود کناره‌گیری کرد.

فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی یکی از پرجمعیت‌ترین فدراسیون‌های کشور است که بیش از ۱۰۰ سبک و انجمن را تحت پوشش خود داشته، اما همواره با حواشی مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند.

در حالی که شایعاتی در خصوص احتمال لغو برگزاری این مجمع برای سومین مرتبه مطرح شده بود، محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، امروز دوشنبه اعلام کرد که مجمع فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، فردا برگزار خواهد شد.

نظر شما