شناسهٔ خبر: 66637389 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین:

همه مسئولان باید بسیجی‌وار در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند

حجت الاسلام رضا کاظم لو، در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج طلاب خواهران استان گفت: طبق فرموده امام(ره) بسیج لشکر مخلص خداست، یعنی بسیج یک شخص نیست بلکه یه لشکر و کار بسیجی کار فردی نیست و همه باید بسیجی‌وار در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم قدردانی و تکریم خانم صادقی و معارفه خانم چگینی به عنوان مسئول بسیج طلاب خواهران استان قزوین در حوزه علمیه خواهران استان قزوین با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان، فرمانده بسیج طلاب استان و مدیران مدارس و فرماندهان پایگاه‌ها برگزار شد.

حجت الاسلام کاظملو ضمن تقدیر از خانم صادقی و تبریک به خانم چگینی، اظهار داشت: طبق فرموده امام(ره) بسیج لشکر مخلص خداست، یعنی بسیج یک شخص نیست بلکه یه لشکر و کار بسیجی کار فردی نیست و همه باید بسیجی‌وار در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند، بسیجی چه فرمانده باشد چه سرباز، فرقی ندارد همه در میدان عمل مساوی هستند، مثل فرماندهی سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی که خودش همیشه در میدان و خط مقدم جبهه‌های نبرد بود.

همه مسئولان باید بسیجی‌وار در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین ادامه داد: اهداف بسیج و حوزه علمیه در سایه منویات مقام معظم رهبری یک سو و همراه است و مواردی که مقام معظم رهبری به آن عنایت ویژه‌ای دارند، مثل بحث فرزند آوری و جوانی جمعیت که باید سرلوحه و سرمشق این دو نهاد مقدس باشد و با یاری خداوند و همکاری همدیگر تلاش کنیم تا قدمی در تحقق این امر مهم برداشته باشیم.

وی یادآور شد: بحث دیگر ما بحث پذیرش حوزه علمیه خواهران می‌باشد و همه باید تلاش کنیم تا با جذب نیروهای متعهد، حوزه علمیه‌ای پویا و کار آمدی داشته باشیم و در برابر جنگ رسانه‌ای و فرهنگی دشمن مقابله کنیم و برای دفاع از دین مبین اسلام و حفظ آرمان‌های انقلاب همیشه به نیروهای متعهد و متخصص نیاز داریم.

نظر شما