شناسهٔ خبر: 66635639 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

ابر پروژه دولت ؛ ارتقای اعتماد و امید مردم است

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت : ابرپروژه دولت ، ارتقای اعتماد مردم است و راهبرد آن ایمان و امید است و حق نداریم ناامیدی را گسترش دهیم و دشمن در تلاش است از ظرفیت رسانه علیه مردم استفاده کند و بین داشته ها مردم و خواسته ها آنان فاصله ایجاد کند و اگر در این میان ما خوب تبیین نکنیم و دشمن به هدفش می رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس اسماعیل قزل سفلی در جمع مدیران و اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان فارس، گفت: کار روابط عمومی ها کار سخت و طاقت فرسایی است و با امکانات کم، مجاهدت می کنند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به اینکه نقش حداقلی روابط عمومی، اطلاع رسانی است، توصیف کردن، توجیه کردن عملکرد سازمانی روابط ها جز نقش حداقلی است، گفت: نقش حداکثری این است که در تصمیم گیری ها و سیاست گذاری های سازمان خودتان نقش داشته باشید.

قزل سفلی با تاکید بر اینکه روابط عمومی آینه عملکرد سازمان است ، افزود: تبیین گری ، تحلیل گری و بررسی عملکردها نقش دیگر شماست که رسانه های جمعی در این راه باید کنار شما باشند و ارتباط باید به صورت دو سویه باشد.

وی گفت: روابط‌عمومی ها شان زیادی باید برای مخاطب در نظر بگیرند ، در نقش حداکثری وظیفه تبیین دستاوردها و فعالیت ها را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه ظرفیت ها استان فارس، ظرفیت بی بدیلی در حوزه رسانه ها دارند ، تاکید کرد: رسانه های فارس علاقمندند در تعامل به پیشرفت استان کمک کنند و نقد دلسوزانه دارند.

قزل سفلی گفت: اگر مدیری در یک سازمانی از این ظرفیت نخواهد استفاده کند، آن مدیر مشکل دارد و این مهم را باید قدر بدانیم.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: ابرپروژه دولت، ارتقای اعتماد مردم است و راهبرد آن ایمان و امید است و حق نداریم ناامیدی را گسترش دهیم و دشمن در تلاش است از ظرفیت رسانه علیه مردم استفاده کند و بین داشته ها مردم و خواسته ها آنان فاصله ایجاد کند و اگر در این میان ما خوب تبیین نکنیم و دشمن به هدفش می رسد.

وی با اشاره به اینکه امروز صهیونیست ها امید به گنبد آهنین ندارند گفت: ما با موشک نقطه زن آنان را ناامید کردیم و امروز باید با نقطه زنی رسانه ای باعث عقب نشینی دشمن شویم.

قزل سفلی گفت: هرجا با مردم شفاف و صادق بودیم، مردم کمک کردند ، در کرونا و جنگ مردم کمک کردند ، ما مشکلات داریم مردم همراهی میکنند به شرطی که با آنان صادقانه رفتار کنیم و این مسیر را ارتقای امید آفرینی و اعتماد سازی را باید توسط روابط عمومی ها و رسانه ها شکل دهند.
وی گفت: هر فصل مدیران کل ، یک نشست صمیمی گفتگو محور با رسانه ها داشته باشند و مدیران باید در این رابطه ارزیابی شوند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: الان زمین جنگ ، در فضای مجازی و رسانه هست؛ بنابراین وظیفه داریم با تحلیل پیچیدگی شرایط؛ بسوی امید آفرینی حرکت کنیم.

نظر شما