شناسهٔ خبر: 66635461 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تداوم بارش‌ها و وزش بادها در آبادان

رعد و برق و رگبار باران های پراکنده خبر از ادامه فعالیت سامانه بارشی در آبادان دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی شاهد فعالیت سامانه بارشی در استان به صورت پراکنده و خفیف هستیم که احتمال بارش‌های پراکنده و نقطه‌ای، رگبار و رعدوبرق، وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید به همراه تندباد‌های لحظه در برخی از مناطق استان شد که بیشترین مقدار بارش در مناطق مرتفع شرقی و شمالِ شرقی پیش بینی می‌شود.
محمد سبزه زاری افزود: با توجه به میزان شدت وزش باد طی امروز در بخش‌های جنوبی، جنوبِ غربی، غربی و تا حدودی مرکزی احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و همرفتی نیز وجود دارد.
وی ادامه داد: فردا نیز در بخش‌های شرقی و شمالی بارش‌ها به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت.
مدیر کل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: چهارشنبه و پنجشنبه در اغلب نقاط استان به ویژه بخش‌های شمالِ شرقی، شرقی، جنوبِ شرقی و جنوبی بارش‌های پراکنده مورد انتظار است.
سبزه زاری گفت: جمعه هم بارش‌های خفیفی در بخش‌های شمالی و شمالِ شرقی دور از انتظار نیست و شمال خلیج فارس نیز تا فردا مواج و متلاطم و طی امروز در برخی ساعات همراه با رگبار و رعدوبرق خواهد بود.

<div id="video-display-embed-code_11109048"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4232588/11109048?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما