شناسهٔ خبر: 66635221 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد

لزوم کادرسازی و بهره‌گیری از نیروهای خلاق در مجموعه‌های مختلف

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کادرسازی، بهره‌گیری از نیروهای خلاقی است که از یک مدیر فعال‌تر و توانمندتر هستند، بنابراین کادرسازی برای آینده و عرصه‌های مختلف حائز اهمیت است که با بهره‌گیری از دستیاران مردمی در مجموعه‌های مختلف انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، محمد کرمی، امروز _دوشنبه بیست‌وسوم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی رابطان مردمی ادارات، نخبگان دانشجویی و دانش‌آموزی استان اظهار کرد: دانش‌آموزان نباید از برخوردهای منفی ناامید نشوند، چرا که هر تغییری مقاومت‌هایی به همراه دارد اما می‌توان با ایستادگی و ایجاد تغییر در نگاه افراد و کار جهادی شاهد دستیابی به اهداف بود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای توسعه استان گفت: شاهد تغییرات قابل‌توجهی در شاخص‌های توسعه سیستان و بلوچستان هستیم و باید این حرکت مثبت را به سرعت به سمت پیشرفت و توسعه ادامه دهیم.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: حضور مردم در همه عرصه‌های مختلف به ویژه در عرصه اقتصاد مردمی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه کادرسازی، بهره‌گیری از نیروهای خلاقی است که از یک مدیر فعال‌تر و توانمندتر هستند، گفت: کادرسازی برای آینده و عرصه‌های مختلف حائز اهمیت است که در این راستا با بهره‌گیری از دستیاران مردمی در مجموعه‌های مختلف انجام شده است.

کرمی تصریح کرد: ارتباط دانش‌آموزان و دانشجویان فعال و نوآور باید با دستگاه‌های اجرایی گسترش پیدا کند و این رابطه برای نوجوانان و جوانان همچون یک کارگاه عملی مدیریت است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر برنامه‌ریزی و ارائه آموزش‌های لازم در حوزه اقتصادی افزود: مزیت‌های استان در وهله اول داشتن نیروی جوان، خلاق و توانمند است و مزیت بعدی داشتن معادن مختلف و بی‌نظیر است که در حال حاضر ساخت هفت کارخانه فرآوری شروع شده و کارخانه طلا نیز راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به بحران آب در استان که سال گذشته با آن مواجه بودیم، گفت: در راستای حل این بحران راه‌حل‌های همه‌جانبه را با طرح‌های مختلف شروع کردیم و خداوند پاداش این تلاش را در سال‌جاری با بارش رحمت الهی در سطح استان عطا کرد.

کرمی تصریح کرد: گازرسانی در شهرستان‌های استان با اعتباری بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد تومان در حال انجام است.

وی ادامه داد: مزیت‌های کشاورزی، ساخت چند هزار واحد مسکونی از ابتدای دولت، برق‌رسانی‌ها و اقتصاد دریا که با این اقدامات در آینده نزدیک شاهد صنعتی شدن استان خواهیم بود.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به ظرفیت‌های استان تاکنون در زمینه اقتصاد شهری و دیجیتال اقدامات درخور و مناسبی انجام نشده است.

استاندار گفت: نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و غیره برنامه دارد و ما باید از این آموزه‌ها به درستی استفاده کنیم.

وی خطاب به دانش‌آموزان و دانشجویان گفت: شما جوانان در راستای ایجاد تعاونی‌ها در زمینه‌های مختلف تلاش کنید و با خلاقیت و توانایی نسبت به ایجاد این گروه‌ها اقدام کنید، چرا که کار گروهی در اهداف بزرگ بهتر به نتیجه می‌رسد و افراد به تنهایی کمتر می‌توانند به موفقیت دست پیدا کنند.

وی با اشاره به خصوصیات جوانان که سرشار از فکر، خلاقیت، نوآوری و انرژی است، بیان داشت: به توکل و ارتباط قوی با خداوند، آینده‌نگری و برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از فرصت‌ها برای رسیدن به اهدافتان توجه کنید.

استاندار با بیان اینکه قرآن بهترین دستورالعمل زندگی است، اذعان کرد: بالاترین مقام، مقام بندگی است و با بهره‌گیری از قرآن در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و غیره به موفقیت خواهید رسید.

کرمی با بیان اینکه بهترین دوران زندگی، دوران جوانی و نوجوانی است، به مطالعه بیشتر در عرصه‌های مختلف توصیه و خاطرنشان کرد: باید با تلاش مداوم به جایگاه علمی دست پیدا کنید که شرکت‌های بزرگ به دنبال بهره‌گیری از عمل و توان شما باشند.

نظر شما