شناسهٔ خبر: 66634269 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

ساکر پانچ به هیچ شکلی در حال ساخت نسخه جدید Sly Cooper نیست

از بین رفتن یک دلخوشی دیگر برای طرفداران اسلای کوپر / Insider Gaming

صاحب‌خبر -

روز گذشته شایعاتی مبنی بر ساخت یک بازی جدید از Sly Cooper توسط استودیو ساکر پانچ پخش شد. اما ظاهرا هیچ صحتی در این شایعات وجود ندارد.

جف گراب در ویدیو اخیر خود با نام Perfect Dark and Summer Game Mess update به حدس و گمان درباره علت طول کشیدن ساخت Ghost of Tsushima 2 پرداخت. او اشاره‌ای کرد که شاید ساکر پانچ در حال ساخت یک Sly Cooper جدید باشد. نظر گراب به سرعت در شبکه‌های اجتماعی همچون توییتر پخش شد و بسیاری را به این باور رساند که راکون دزد پلی استیشن به زودی برمی‌گردد.

اما جیسون شرایر، خبرنگار بلومبرگ، با یک توییت این شایعه را تکذیب کرد:

متاسفانه باید بگویم که حقیقت ندارد. ساکر پانچ یک استودیو تک پروژه‌ای است. دلیل اینکه Ghost of Tsushima 2 هنوز بیرون نیامده این است که این روزها ساخت بازی‌های AAA پنج تا هفت سال طول می‌کشد (ضمنا ساکر پانچ از اکثر استودیوهای AAA کوچک‌تر است).

آخرین بازی اصلی Sly Cooper با نام Thieves in Time در سال 2013 منتشر شد که آن هم نه توسط ساکر پانچ، بلکه Sanzaru Games ساخته شده بود. علی‌رغم اینکه آن بازی دارای پایان پنهانی بود که به یک دنباله اشاره می‌کرد، اما Sanzaru در سال 2014 اعلام کرد که روی یک بازی جدید از این مجموعه کار نمی‌کند.

داستان مستر بیست ؛ پادشاه یوتوب

ظاهرا حذف بازی Helldivers 2 از استیم تصمیم خود سونی بوده است - ویجیاتو ظاهرا حذف بازی Helldivers 2 از استیم تصمیم خود سونی بوده است - ویجیاتو Insider Gaming

نظر شما