شناسهٔ خبر: 66633977 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری | لینک خبر

ششم و هفتم خرداد ماه؛

همایش «زن، اسلام و دنیای معاصر» برگزار می‌شود

نخستین دوره همایش ملی زن، اسلام و دنیای معاصر به همت پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی، طی روزهای ششم و هفتم خرداد ماه به صورت ویدئو کنفرانسی در بخش بین‌الملل برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از  پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی، نخستین دوره همایش ملی زن، اسلام و دنیای معاصر به همت پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی، طی روزهای ششم و هفتم خرداد ماه و با مشارکت و حضور پژوهشگرانی از ۴۰ دانشگاه کشور و ارائه بیش از ۴۰ مقاله در بخش فارسی و نیز ۴ مقاله به صورت ویدیو کنفرانسی در بخش بین‌الملل برگزار می‌شود.

محمد محمودی‌کیا دبیر اجرایی همایش ملی «زن، اسلام و دنیای معاصر» این همایش در حوزه‌های مختلفی چون جامعه‌شناسی، اندیشه سیاسی، مطالعات تاریخی، مطالعات عرفانی و نیز مطالعات فقهی - حقوقی، بیش از ۱۵۴ چکیده مقاله به این همایش ارسال شد که پس از بررسی اولیه و نیز فراخوان اصل مقالات، بیش از ۹۵ اصل مقاله به دبیرخانه وارد شد که پس از داوری علمی، تعداد ۶۰ مقاله برای انتشار در مجموعه مقالات همایش برگزیده شد.

از علاقه‌مندان دعوت می‌شود برای کسب اطلاع از جزئیات پنل‌ها بروی اینجا و جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت همایش https://conf.ri-khomeini.ac.ir/fa/ مراجعه کنند.

نظر شما