شناسهٔ خبر: 66633912 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

به یاد تماشایی‌ترین بازی دو تیم در آزادی

فولاد یادآور اولین گل نکونام با پیراهن استقلال

جواد نکونام خاطرات خوشی با استقلال مقابل فولاد دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، زمستان ۱۳۹۱ بود که از هفته شانزدهم لیگ دوازدهم، شاهد یکی از پرگل‌ترین تقابل‌های استقلال و فولاد در ورزشگاه آزادی بودیم. دیداری که در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در ۴۵ دقیقه دوم پنج گل میان دو تیم رد و بدل شد که سه گل سهم فولاد و دو گل سهم آبی‌های پایتخت بود تا شاگردان حسین فرکی به یک پیروزی رویایی در ورزشگاه آزادی دست یابند. 

نکته جالب این بازی، گلزنی نکونام از روی نقطه پنالتی بعد از گل نخست فولاد بود که تبدیل به اولین گل نکونام با پیراهن استقلال شد.

ویدئو: 15726

در آن بازی پرگل ابتدا فولاد با گل عبدالله کرمی در شصتمین دقیقه بازی از استقلال پیش افتاد، اما بلافاصله با خطای مدافعین فولاد روی علی حمودی، جواد نکونام از روی نقطه پنالتی دروازه قرمزها را باز کرد تا کار به تساوی بکشد. چند دقیقه از این گل گذشته بود که آرش افشین ستاره بی چون و چرای آن روزهای فولاد با یک حرکت انفرادی زیبا دروازه استقلال را برای دومین بار باز کرد. گلی که بازهم خیلی زود توسط استقلالی‌ها و این بار آرش برهانی پاسخ داده شد تا دوباره کار به تساوی بکشد.

2021309

در آخرین دقایق بازی اما مهرداد جماعتی بود که روی تعلل مدافعین استقلال با یک شوت روی پای دیدنی دروازه رحمتی را برای سومین بار باز کرد تا فستیوال گل‌های زیبا با برتری یاران فرکی به پایان برسد. شکستی که البته در بازی برگشت باز هم با گلزنی نکونام از روی نقطه پنالتی توسط شاگردان قلعه‌نویی جبران شد. جالب آنکه نکونام در آخرین فصل حضورش در استقلال نیز در روز پیروزی دو بر صفر این تیم مقابل فولاد، زننده گل دوم آبی‌ها از روی نقطه پنالتی بود.

نظر شما