شناسهٔ خبر: 66633779 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد؛

تخصیص پروژه طرح نهضت ملی مسکن به ۶۳۱ متقاضی در شهرستان پارس آباد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تخصیص پروژه طرح نهضت ملی مسکن به ۶۳۱ متقاضی درشهرستان پارس آباد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از پروژه های در حال اجرای حوزه راه و شهرسازی شهرستان پارس آباد اظهار کرد: در حال حاضر از کل ثبت نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان پارس آباد ۶۹۰ متقاضی تائید نهایی شده و ۶۳۳ نفر واریز وجه داشته اند و برای ۶۳۱ متقاضی مسکن تخصیص پروژه انجام گرفته است.

وی از تامین زمین ۷۰۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان گفت: فونداسیون ۶۳۲ واحد مسکونی به اتمام رسیده و  احداث ۲۰۰ واحد مسکونی در مرحله سازه در حال اجرای عملیات ساختمانی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به تشریح واحدهای احداثی مسکن شهرستان پارس آباد اشاره کرد و افزود: ۱۲۰واحد مسکونی در دست احداث در مرحله نازک کاری و اجرای نما قرار دارد و در صورتی که متقاضیان آورده های خود را زودتر تکمیل کنند روند ساخت با سرعت بیشتر انجام و در سال جاری به بهره برداری رسیده و تحویل متقاضیان این طرح خواهد شد.

حیدری اظهار کرد: ۳۶۰ واحد دیگر احداث مسکن در این شهر در مرحله اجرای اسکلت بوده و فونداسیون پروژه ۱۵۲ واحدی نیز اتمام یافته و در مرحله شروع اسکلت قرار دارد.

وی به اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان اشاره نموده و بیان کرد: ۴۸۳ متقاضی در این طرح ثبت نامی داشته ایم که در صورت تامین زمین در شهر جعفر آباد به متقاضیان جهت ساخت واگذار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به تشریح آخرین وضعیت پیشرفت پروژه احداث ساختمان اداری فرمانداری شهرستان پارس پرداخت و گفت: دیوار چینی ساختمان اداری جدید فرمانداری این شهرستان به اتمام رسیده و در مرحله نازک کاری و اجرای نما قرار داشته و دارای ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی گفت: عملیات اسکلت و سقف احداث پروژه کتابخانه شهرستان نیز به اتمام رسیده و در مرحله دیوار چینی و عایق کاری پشت بام است. 

لازم به ذکر است مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه این بازدیدها از پروژه در دست اجرای احداث باند دوم سه راهی سربند - سه راهی مشکین شهر و سربند - پارس آباد بازدید کرد.

نظر شما