شناسهٔ خبر: 66632527 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

قدردانی از احیاگران بوتیک‌هتل صارم‌الدوله

احمد طالبی

در حاشیه مراسم افتتاحیه بوتیک‌هتل صارم‌الدوله روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ از مرمت‌گران، استادکاران و هنرمندان مشارکت کننده در احیای این بنای تاریخی قدردانی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی صندوق توسعه و احیا، در مراسم افتتاحیه بوتیک‌هتل صارم‌الدوله از داوود فهمیمی و پیام فهیمی، بهره‌برداران بنا، محمد هادی رنجبر ناظر فنی پروژه، محمد سعید ساعدی و مهسا زمزم، مرمتگران نقاشی‌های بنا، کیومرث خانی لعل‌آبادی، معاون میراث فرهنگی استان، مهدی خالوندی، مدیرروابط عمومی اداره میراث فرهنگی استان و سایر دست‌اندرکاران فعال در احیای این بنای تاریخی قدردانی شد.

بوتیک هتل صارم‌الدوله با حضور محمد طیب صحرایی، استاندار کرمانشاه، شهاب طلایی، مدیرعامل صندوق توسعه و احیا، داریوش فرمانی، مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه و نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه، افتتاح شد.

بنای بوتیک‌هتل صارم‌الدوله از بناهای تاریخی فاخر استان کرمانشاه است که قدمت آن به دوره قاجار بازمی‌گردد. این بنا با مدیریت صندوق توسعه و احیا و با مشارکت بخش خصوصی احیا شده و در قالب بوتیک هتل به زیرساخت‌های گردشگری استان کرمانشاه اضافه شده است.

تقدیر از احیاگران صارم‌الدوله تقدیر از احیاگران صارم‌الدوله تقدیر از احیاگران صارم‌الدوله تقدیر از احیاگران صارم‌الدوله تقدیر از احیاگران صارم‌الدوله تقدیر از احیاگران صارم‌الدوله تقدیر از احیاگران صارم‌الدوله تقدیر از احیاگران صارم‌الدوله تقدیر از احیاگران صارم‌الدوله تقدیر از احیاگران صارم‌الدوله تقدیر از احیاگران صارم‌الدوله تقدیر از احیاگران صارم‌الدوله تقدیر از احیاگران صارم‌الدوله تقدیر از احیاگران صارم‌الدوله تقدیر از احیاگران صارم‌الدوله تقدیر از احیاگران صارم‌الدوله تقدیر از احیاگران صارم‌الدوله

انتهای پیام/

نظر شما