شناسهٔ خبر: 66632038 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

حامیان اکرام مقیم خارج از کشور ۱۸ میلیارد ریال به ایتام استان قزوین اهدا کردند

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد از مساعدت ۱۸ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین خبر داد . معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد از مساعدت ۱۸ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین خبر داد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ معاون توسعه مشارکتهای کمیته امداد استان قزوین گفت:  طرح ایتام و محسنین کمیته امداد فقط ویژه خیرین و نیکوکاران داخل کشور نیست بلکه خیرین خارج از کشور نیز با استقبال خوبی در این طرح شرکت کرده اند.

امانی اظهار داشت : در حال حاضر ۱۱۵ حامی ایرانی مقیم خارج از کشور حمایت از ۵۳۶ فرزند معنوی تحت پوشش کمیته امداد را برعهده دارند.

وی یادآورشد: در سال گذشته حامیان خارج از کشور در مجموع  بیش از ۱۸ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی به ایتام مساعدت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۸ رشد داشته است.

حامیان اکرام مقیم خارج از کشور ۱۸ میلیارد ریال به ایتام استان قزوین اهدا کردند

معاون مشارکتهای مردمی افزود: در سال گذشته با مشارکت حامیان طرح اکرام مقیم خارج از کشور، تعداد ۵ واحد مسکن مددجویی برای ایتام تحت حمایت احداث و تحویل این خانواده ها شد.

این مسئول تصریح کرد : مردم خیر و نیکوکار استان قزوین می توانند از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد به صورت حضوری و غیر حضوری از طریق سامانه ekram.emdad.ir و یا ارسال عدد ۱ به سر شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۸  در طرح اکرام شرکت کنند.

انتهای پیام

نظر شما