شناسهٔ خبر: 66631582 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

دستگاه‌ها برای توسعه خرمشهر تعهد بدهند

اهواز - نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دستگاه‌ها باید تعهدی برای توسعه خرمشهر بدهند و به تکلیف خود عمل کنند تا نشان دهند که سوم خرداد امسال با سال‌های گذشته متفاوت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد شامگاه یک شنبه در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر با تبریک ایام دهه کرامت افزود: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار است و آمریکا که خود را ابرقدرت دنیا می‌داند در برابر کشورمان با خضوع سخن می‌گوید.

وی با گرامیداشت حماسه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر ادامه داد: مردم ایران نسبت به خرمشهر احساس دین می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: مقاومتی که امروز در غزه است از مقاومت مردم قهرمان خرمشهر و هشت سال دفاع مقدس الگو گرفته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد اظهار کرد: در جنگ هشت ساله تحمیلی تمامی ابرقدرت‌های دنیا علیه کشورمان وارد شدند اما یک ذره از خاک میهن اسلامی جدا نشد.

وی گفت: امام راحل فرمودند که انقلاب اسلامی ایران را صادر می‌کنیم و امروزه به خوبی متوجه این حرف می‌شویم و به بهترین شکل شاهد این صدور انقلاب در سراسر دنیا هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار کرد: برنامه‌های ستاد بزرگداشت سوم خرداد بایستی شروع شوند و دستگاه‌ها و ادارات باید بعد از این مناسبت تعهدی نسبت به شهرستان خرمشهر بدهند و به تکلیف خود عمل کنند تا نشان دهند که سوم خرداد امسال با سال‌های گذشته متفاوت است.

سرهنگ پاسدار محمد لویمی، دبیر ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد گفت: به مناسبت حماسه آزادسازی خرمشهر ۲۹۰ ویژه برنامه برگزار می‌شود.

وی افزود: از جمله این ویژه برنامه‌ها دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شاهد، اجتماع پیشکسوتان و فاتحان خرمشهر، رونمایی از چندین جلد کتاب با موضوع حماسه سوم خرداد، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی و هنری است.

نظر شما