شناسهٔ خبر: 66630988 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

وداع با شکوه شاهزاده ایرانی با دراگائو/ طارمی: تا ابد طرفدار پورتو خواهم ماند

در چارچوب دیدارهای هفته سی‌وسوم، هفته ماقبل پایانی لیگ برتر پرتغال شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال پورتو در ورزشگاه دراگائو میزبان تیم بواویشتا بود و حریف خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد که گل دومش توسط مهدی طارمی به ثمر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، طارمی که آخرین بازی خانگی خود را برای پورتو انجام می‌داد، در دقیقه ۵۹ به جای ماریو فرناندز به میدان رفت، اما تنها یک دقیقه پس از ورودش دروازه پورتو توسط لورنسو باز شد. با این حال ۱۰ نفره شدن بواویشتا با اخراج دفاع راست این تیم، پدرو مالی‌یرو باعث شد که پورتو به بازی برگردد و این تیم در دقیقه ۸۱ توسط ژوائو پدرو گل تساوی را زد. در حالی که به نظر می‌رسید پورتو قرار است امتیاز از دست بدهد، مهدی طارمی در دقیقه هشتم وقت‌های تلف شده گل دوم تیم میزبان را زد و کامبک آن را کامل کرد.

گل طارمی در آخرین بازی‌اش برای پورتو در دراگائو،‌ پورتو را ۶۹ امتیازی کرد و آن را به رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال برگرداند تا این تیم همچنین مدعی اصلی کسب سهمیه لیگ اروپا باشد و وداع دراماتیک و با شکوهی با هواداران پورتو در استادیوم دراگائو داشته باشد.

طارمی: تا زنده‌ام هوادار پورتو باقی می‌مانم

مهدی طارمی در پایان این بازی گفت: این آخرین بازی‌ام برای پورتو بود اما مهم‌ترین موضوع این است که پورتو برنده شد. همیشه همه توان خود را در زمین بازی و خارج از آن به کار گرفتم. باید در اختیار تیم می‌بودم و خیلی خوشحالم که در آخرین بازی‌ام برای پورتو توانستم گل بزنم و پیروز شویم.

مهاجم پورتو که پس از گلزنی‌اش برای پورتو اشک ریخت، افزود: هرچند هواداران کمی ناراحت هستند اما آن‌ها همیشه برای من و تیم پورتو بهترین بودند. همچنان یک هوادار پورتو باقی می‌مانم. بازی برابر بواویشتا یک نمایش احساسی برای من بود، زیرا آخرین بازی‌ام را باید انجام می‌دادم.

طارمی اظهار کرد: همواره به هواداران پورتو احترام می‌گذارم و به همین دلیل هم امضای قرارداد جدید را به پایان فصل موکول کردم. می‌دانم هواداران گاهی از من انتقادهایی می‌کردند و این طبیعی بود. این را می‌پذیرم و برای من قابل احترام است.  تا زمانی که زنده هستم هوادار پورتو باقی می‌مانم.

سرمربی پورتو: حرفه‌ای بودن طارمی اثبات شد

سرجیو کونسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو هم در بخشی از نشست خبری پس از بازی با اشاره به عملکرد مهدی طارمی گفت: این بازی هم دلیلی برای اثبات صحبت‌های من بود که گفته بودم مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای منحصربه‌فرد است. او هر روز بر این باور است که می‌تواند به تیمش کمک کند و این را به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: بازیکنان پورتو باید همانند کارمندان باشگاه به بهترین نحو عمل کنند. مهدی طارمی همانند دیگر بازیکنان پورتو در این بازی به ما کمک کرد سه امتیاز را بدست بیاوریم.

گفتنی است مهدی طارمی در پایان فصل از پورتو جدا و به اینتر قهرمان سری آ ایتالیا ملحق می‌شود.

نظر شما