شناسهٔ خبر: 66630781 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کرج امروز | لینک خبر

دیدار مدیر منطقه ۹ کرج با خانواده شهید مدافع حرم «رضا ایزدیار»

مدیر منطقه ۹ به همراه نماینده امور ایثارگران وجمعی از پاسداران لشکر سیدالشهدا با حضور در منزل شهید بزرگوار رضا ایزدیار به جایگاه خانواده معظم و معززاین شهید مدافع حرم ادای احترام کردند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ این دیدار همزمان با آغاز دهه کرامت در ادامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا با هماهنگی امور ایثارگران منطقه و امور ایثار گران لشگر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) با حضور در منزل این شهید بزرگوار صورت گرفت.


 حسین عطائی در این دیدار اظهار کرد: دهه کرامت بهانه‌ای شد تا خدمت خانواده معزز شهدا باشیم این دیدارها باعث خیرات و برکات بسیاری در اقدامات ما خواهد شد.


عطائی تصریح کرد: به سهم خود بابت همه ایثارگری و فداکاری شما خانواده شهدا تشکر کرده و قدردان صبر، بردباری و خویشتن‌داری شما عزیزان هستیم.


وی خاطر نشان کرد: شهدا از جانب خداوند رحمان به واسطه ویژگی‌هایی که داشتند انتخاب شدند و این سختی‌ها صبر و بردباری ویژه‌ای می‌طلبد و در جزای خیری که خداوند برای شهید عزیز در نظر گرفته‌اند، شما نیز سهیم هستید.


گفتی است شهید رضا ایزدیار در سال ۱۳۴۷ در محله حاجی‌آباد کرج در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود وی دومین شهید خانواده است و برادرایشان داوود ایزدیار در دوران دفاع مقدس به فیض شهادت نائل شد.


به گفته همسر این شهید والامقام ولایت‌مداری و اطاعت از رهبری از نمونه‌های شاخص خط مشی سیاسی شهید بوده و شدیدا مخالف تبعیض و بی عدالتی بودند.


سرانجام شهید مدافع حرم پاسدار رضا ایزدیار در ۲۵ بهمن سال ۱۳۹۴ مصادف با ولادت حضرت زینب (س)، به همراه دو تن از همرزمانش شهیدان مهدی قاسمی و حمزه کاظمی در شهر حلب در سن ۴۷ سالگی به شهادت رسید و پیکر مطهر او به دست داعش افتاد.


بعد از گذشت یک سال از شهادتش پیکر او در منطقه حلب کشف برای تطبیق ژنتیکی به تهران انتقال یافت و پس از تشییع پُرشور در میان مردم کرج در گلزار شهدای حاجی‌آباد کرج به خاک سپرده شد.

منتشر  شده در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

نظر شما