شناسهٔ خبر: 66630768 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

ضرورت تدوین دستورالعمل جامع برای مناسب سازی معابر

شهرداری تهران دستورالعمل جامعی برای مناسب سازی معابر فراهم کند و این دستورالعمل در تمام موارد شهرسازی و عمرانی لحاظ شود.

صاحب‌خبر -
تین نیوز

رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران دستورالعمل جامعی برای مناسب سازی معابر فراهم کند و این دستورالعمل در تمام موارد شهرسازی و عمرانی لحاظ شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، زهرا شمس احسان در دویست و سی و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران درخصوص دستورالعمل یکپارچه سازی فضای کالبدی شهر برای تردد افراد دارای معلولیت، اظهار کرد: هنوز زمینه تردد افراد دارای معلولیت در ایستگاه ها، فضاهای عمومی و سیستم حمل و نقل عمومی فراهم نشده است و فضاهای سبز و دیگر اماکن فضای مناسب را برای تردد این افراد ندارند.

وی افزود: شاهد رویکردهای سلیقه ای توسط پیمانکاران در ایجاد این دسترسی ها هستیم و ضرورت دارد شهرداری تهران دستورالعمل جامع را برای مناسب سازی معابر فراهم کند و این دستورالعمل باید تمام موارد شهرسازی و عمرانی را در خود داشته باشد و نظارت بر اجرای آن نیز باید صورت بگیرد.

شمس احسان با بیان اینکه انتظار می رود شهرداری گزارش مستند از آخرین اقدامات ارائه دهد، یادآور شد: همچنین شهرداری باید نسبت به صدور دستورالعمل مناسب سازی اقدام لازم را انجام دهد.

نظر شما