شناسهٔ خبر: 66630644 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شجاعان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

در تلاشیم انتخابات ریاست‌جمهوری در تمام حوزه‌ها الکترونیک باشد

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور درباره تجربه برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک نکاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

امیر شجاعان رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی گفت: در این دوره، انتخابات در هشت حوزه انتخابیه به صورت الکترونیکی برگزار شد و تجربه بسیار خوبی بود.

شجاعان افزود: طبق بازخورد‌هایی که از مردم داشتیم از این شیوه از رای دادن بسیار راضی بودند و به سرعت نتایج را از شعب دریافت کردیم و عملیات تجمیع را انجام دادیم و اعلام کردیم.

وی ادامه داد: سرعت و دقتی که به دنبال آن بودیم در این فرآیند افزایش یافت. موضوع مهم دیگر هم احراز هویت الکترونیکی بود که به طور کامل انجام شد و مردم عزیزمان توانستند با هریک از مدارک ۵ گانه که در دست داشتند رای خود را به صندوق بیاندازند. این هم کمک کرد تا مردم در کمترین زمان رای خود را ثبت کنند و ما هم به صورت الکترونیکی از پایگاه ثبت احوال وضعیت رای دهندگان را بررسی و کنترل کردیم تا مجدد نتوانند رای دهند.

شجاعان درباره امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی در انتخابات ریاست جمهوری در تمامی حوزه‌ها بیان کرد: تلاش خود را خواهیم کرد و از نظر فنی کاملا آمادگی این امر را داریم و تجربیات فنی هم موفق بود و منتظر هستیم تا منایع این امر تامین شود.

برچسب‌ها:

نظر شما