شناسهٔ خبر: 66630461 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاکید کرد؛

پترول پیشرو در صنایع تکمیلی صنعت پتروشیمی

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: انتظار داریم همانگونه که پترول تاکنون پیشرو در صنایع تکمیلی صنعت پتروشیمی بوده است، از این پس نیز پیشرو باقی بماند و این نقش را حفظ کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، مرتضی شاهمیرزایی در بازدید از غرفه هلدینگ خلیج فارس در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با تجلیل از نقش پترول در صنعت پتروشیمی عنوان کرد: پترول در توسعه صنایع تکمیلی و پایین دستی صنعت پتروشیمی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرعامل پترول نیز در این بازدید بیان کرد: پترول ۶ پروژه فعال دارد که سه پروژه پتروشیمی صدف خلیج فارس، ارغوان گستر ایران ایلام و PAC ارومیه در تابستان به مرحله راه‌اندازی و افتتاح می‌رسد. سه پروژه دیگر نیز در نیمه دوم سال آماده افتتاح می‌شود.

رشید قانعی در خصوص وضعیت تولید در مجتمع های تولیدی پترول نیز اظهار کرد: وضعیت تولید در دو مجتمع لردگان و ایلام مطلوب است و نسبت به سال قبل افزایش تولید داشته اند.

وی از رونمایی یک محصول جدید در پتروشیمی ارومیه خبر داد و گفت: اوایل خردادماه محصول جدیدی در پتروشیمی ارومیه رونمایی می‌کنیم که نیتروژن گوگردی است.

به گفته قانعی درحالی این محصول جدید به سبد تولیدات پتروشیمی ارومیه اضافه می‌شود که در چند ماه اخیر این شرکت فضای خوبی در تولید و قیمت سهم داشته است.

نظر شما