شناسهٔ خبر: 66629752 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۹۸ خرده فروش و معتاد در خراسان شمالی دستگیر شدند

بجنورد-ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اجرای هفتمین طرح آرامش در شهر گفت: این طرح به مدت ۲ روز در راستای مبارزه با مواد مخدر اجرا و ۱۹۸ نفر متهم در این رابطه دستگیر شدند. 

صاحب‌خبر -

سردار سعید مطهری زاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ۴۳ نقطه آلوده به مواد مخدر در شهرهای مختلف استان در این طرح پاکسازی و ۷۱ نفر خرده فروش دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: ۶ کیلو و ۳۷۴ گرم انواع مواد مخدر در این طرح کشف و ۱۲۲ معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: ۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز در این طرح توقیف و به پارکینگ منتقل شد همچنین سه باب منزل مسکونی که محل توزیع مواد مخدر بود با هماهنگی قضائی پلمب شد.

سردار مطهری زاده با بیان اینکه ۲ باند توزیع مواد مخدر نیز در این طرح منهدم شد خاطرنشان کرد: این طرح با قدرت و قوت تداوم دارد و از شهروندان انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

نظر شما