شناسهٔ خبر: 66628982 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت آنلاین | لینک خبر

مدیریت جهادی حیدرنیا در پتروشیمی شیراز:

بازتاب تعهد و خوش‌حسابی در سطح ملی

حیدرنیا، الگویی برای مدیران صنعت ایران است؛ تعهد به پرداخت به موقع تعهدات در پتروشیمی شیراز ستودنی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شیراز ، در دیداری که بین مهندس  حیدرنیا، مدیرعامل پتروشیمی شیراز و مهندس وحید بهفر، مدیرعامل شرکت ملی گاز فارس برگزار شد، طرفین در خصوص تقویت همکاری‌های دو مجموعه و نقش‌آفرینی موثر در مسیر توسعه صنعتی استان فارس بحث و تبادل نظر نمودند.

 

این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، با ارائه گزارشی از سوی مهندس حیدرنیا در خصوص عملکرد شرکت پتروشیمی شیراز آغاز گردید. ایشان ضمن تشریح دستاوردها و برنامه‌های آتی این مجموعه، بر تعهد خود به ایفای نقش موثر در ارتقای جایگاه صنعت پتروشیمی در استان و کشور تاکید نمودند.

در ادامه، مهندس بهفر با ابراز خرسندی از عملکرد مطلوب پتروشیمی شیراز تحت مدیریت مهندس حیدرنیا، این شرکت را به عنوان قطب بزرگ صنعتی استان فارس دانسته و از تعهد این شرکت به پرداخت به موقع تعهدات خود به عنوان یکی از خوش‌حساب‌ترین شرکت‌های کشور در زمان مدیریت مهندس حیدرنیا تقدیر و تشکر نمودند.

 

مهندس بهفر در ادامه این دیدار با اشاره به اهمیت هم‌افزایی و همکاری بین شرکت‌های مختلف در مسیر توسعه پایدار، آمادگی شرکت ملی گاز فارس را برای ارائه حمایت‌های لازم از پتروشیمی شیراز در راستای اجرای طرح‌های توسعه‌ای و افزایش تولید این مجموعه اعلام کرد.

 

در پایان این دیدار، طرفین بر ضرورت ادامه همکاری‌های دو مجموعه و برگزاری جلسات مشترک در سطوح مختلف به منظور بررسی راهکارهای ارتقای سطح تعاملات و هم‌افزایی تاکید نمودند.

 

حاصل این دیدار که در فضایی سازنده و مثبت برگزار شد، نویدبخش همکاری‌های مثمر ثمر و توسعه‌ای در آینده بین شرکت پتروشیمی شیراز و شرکت ملی گاز فارس و در نهایت، رونق و شکوفایی روزافزون صنعت استان فارس خواهد بود.

نظر شما