شناسهٔ خبر: 66628444 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هاشمی‌منش: می‌خواهیم رشته کونگ‌فو و هنرهای رزمی را به نام جمهوری اسلامی ایران ثبت کنیم

رییس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنر‌های رزمی خبر از یک اتفاق ویژه داد. رییس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنر‌های رزمی خبر از یک اتفاق ویژه داد.

صاحب‌خبر -

سید عباس هاشمی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص مراسم سوگندنامه که در وزارت ورزش برگزار شد، اظهار داشت: من عضو هیات رییسه فدراسیون بودم و خدا به بنده لطف کرد تا بتوانم به عنوان رییس انتخاب شوم و در حضور وزیر ورزش و جوانان سوگندنامه یاد کنم. امیدوارم پاسخ اعتماد و محبت جامعه کونگ فو را بدهم و برای این مجموعه مفید باشم.

وی افزود: ما از مدت‌ها قبل پیگیر بودیم تا نام رشته ورزشی کونگ‌فو و هنر‌های رزمی برای جمهوری اسلامی ایران ثبت کنیم تا این رشته مختص کشور ما باشد. پیگیر این موضوع هستیم و انشاالله به نتایج خوبی هم می‌رسیم.

 رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنر‌های رزمی ادامه داد: کون‌گ‌فو در ایران قدمت دارد و ما هم کمک می‌کنیم تا این موضوع تسریع پیدا کند. تمتام همکاران و عزیزان این خانواده بزرگ در این ۴ سال به ما کمک کنند تا بتوانیم هر روز پیشرفت کنیم و به قله‌های افتخار نزدیک و نزدیک‌تر شویم.

هاشمی‌منش درباره رقابت‌های بین‌المللی گفت: انشاالله مردادماه سال به میزبانی ایران مسابقات آسیایی برگزار می‌شود که پیشبینی می‌کنیم حدود ۳۰ کشور در آن حضور پیدا کنند. رشته کونگ‌فو و هنر‌های رزمی علاقه‌مندان زیاید دارد و به امید خدا برای میزبانی این روزیداد بزرگ همه کار‌ها را نهایی می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما