شناسهٔ خبر: 66627977 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

حاتمی: استقلال هنرمند است که تحت هر شرایطی برنده می‌شود

پیشکسوت استقلال گفت: اصلا این مساله که استقلال بد بازی می‌کند را قبول ندارم. پیشکسوت استقلال گفت: اصلا این مساله که استقلال بد بازی می‌کند را قبول ندارم.

صاحب‌خبر -

فرزاد حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن گفت: تیمی که تا آخرین لحظه تلاش کند مزد زحماتش را می‌گیرد و استقلال مقابل ذوب‌اهن همان تیم بود. آبی‌پوشان تا لحظه آخر جنگیدند و مزدشان را گرفتند.

وی افزود: در نیم فصل دوم دروازه‌ها تنگ‌تر می‌شود و تیم‌ها با برنامه مله می‌کنند. همه تیم‌ها البته در ابتدا اولویت‌هان گل نخوردن است. یک بازی پرسپولیس – آلومینیوم که در چارچوب جام حذفی و خارج از لیگ برگزار شد را فاکتور بگیرید. همه در نیم‌فصل دوم بازی‌ها محتاطانه‌تر بازی می‌‌کنند.

پیشکسوت استقلال درباره انتقادات نسبت به کیفیت بازی این تیم گفت: اصلا اعتقادی به این مساله که می‌گویند استقلال بد بازی می‌کند ندارم. بردن یک هنر است. یک فوتبالیست خوب شوت می‌زند و یکی دیگر خوب سر می‌زند. هر دو نفر فوتبالیست هستند. می‌توانید بگوید این یکی بهتر از آن یکی است؟ همه فوتبال به نتیجه است و استقلال هنرش را نشان داده که تحت هر شرایطی برنده می‌شود. همه دنبال نتیجه‌اند. تازه فرقش این است که بقیه هم بد بازی می‌کنند و هم نمی‌برند!

حاتمی در مورد شرایط فنی بلانکو اظهار داشت: او بازیکن باکفیتی است و خوب بازی می‌کند. از قلعه‌نویی این مساله را یاد گرفتم که وقتی مهاجم تیم‌تان توانسته ۶ یا ۷ گل بزند، هیچگاه او را تغییر ندهید چون او همیشه بوی گل می‌دهد. شاید آن مهاجم در یک بازی گل نزد یا دو بازی اما بالاخره گل می‌زند. شاید صلا حتی گل قهرمانی را بزند.

وی در پایان درباره شرایطش توضیح داد: درگیر مسائل شخصی بودم و یک سال از فوتبال دور شدم. مدارک اولیه را گرفته‌ام و دغدغه مربیگری دارم. از امسال جدی‌تر به این مساله می پردازم.

انتهای پیام/

نظر شما