شناسهٔ خبر: 66627798 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان:

منابع آب شهرک‌های صنعتی زنجان رو به بحران است

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به وضعیت منابع آب شهرک‌های صنعتی زنجان گفت: منابع آب شهرک‌های صنعتی زنجان رو به بحران است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، مصطفی الماسی با اشاره به اینکه در حال حاضر سیستم تصفیه پساب صنعتی در برخی از شهرک‌های صنعتی راه اندازه می‌شود، اظهار کرد: پروژه تصفیه‌خانه در شهرک صنعتی اشراق، نوآوران و شهریاری زنجان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه خطوط انتقال آب در دو شهرک صنعتی زنجان به اتمام رسیده است عنوان کرد: در حال حاضر پروژه تصفیه‌خانه آب در این شهرک‌ها در مرحله اجرا است.

الماسی با بیان اینکه پروژه تصفیه‌خانه شهرک صنعتی در حال حاضر تنها در شهرستان زنجان در حال اجرا است عنوان کرد: این پروژه با توجه به شرایط هر شهرستان انجام می‌شود و در حال حاضر این پروژه تنها در زنجان امکان اجرا دارد.

وی در مورد وضعیت منابع آب در شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: وضعیت آب‌دهی چاه‌های شهرک‌های صنعتی زنجان خوب نیست و آب بیشتر این چاه‌ها افت شدید دارد و به ویژه در تابستان شرایط بدتری حاکم می‌شود، اما وضعیت منابع آبی در سایر شهرستان‌ها هنوز به شرایط بحرانی نرسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در پاسخ به سوالی در مورد مصرف آب واحد‌های فولادی ابهر از منابع زیرزمینی دشت ابهر گفت: این واحد‌ها در خارج از شهرک صنعتی قرار دارد و شرکت شهرک‌های صنعتی تنها متولی واحد‌های داخل شهرک‌های صنعتی است.

وی با بیان اینکه تعداد واحد‌های فولاد در داخل شهرک صنعتی ابهر محدود است ادامه داد: در شهرک صنعتی ابهر از پذیرش واحد‌هایی که مصرف آب در آن‌ها زیاد است به دلیل محدودیت منابع خودداری می‌شود.

نظر شما