شناسهٔ خبر: 66627708 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

معاون شهردار تهران در سلسله نشست‌های «محفل بهشت»:

نقش معارف قرآني در توانمندسازي کارکنان بي‌بديل است/ مشارکت 8888 عضو خانواده بزرگ شهرداري تهران در حفظ سوره واقعه

صاحب‌خبر -
نقش معارف قرآني در توانمندسازي کارکنان بي‌بديل است/ مشارکت 8888 عضو خانواده بزرگ شهرداري تهران در حفظ سوره واقعه
خبرگزاری آریا - معاون شهردار تهران در نخستین نشست از سلسله نشست‌های «محفل بهشت» در جمع تعدادی از فعالان قرآنی شهرداری تهران، نقش معارف قرآنی در توانمندسازی کارکنان را بی‌بدیل دانست.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، مجید باقری در نخستین نشست از سلسله نشست‌های «محفل بهشت» با حضور جمعی از فعالان قرآنی شهرداری پایتخت و مهدی سیفی رئیس شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران گفت: سلسله نشست‌های «محفل بهشت» با این هدف برگزار می‌شود که شنونده ایده‌ها، پیشنهادها، انتقادات و راهکارهای اقشار گوناگون کارکنان شهرداری تهران هم در حوزه‌های تخصصی کاری و فعالیت آنان و هم در حوزه‌های عمومی مدیریت شهری باشیم.
وی با بیان این‌که نقش معارف قرآنی در توانمندسازی کارکنان بی‌بدیل است، افزود: جهت‌دهی به فعالیت‌های قرآنی، خلاقیت در تبیین معارف قرآن کریم و توسعه فعالیت‌های قرآنی در خانواده بزرگ شهرداری تهران جزو ضروریات و رویکردهای اولویت‌دار مدیریت شهری ششم است.
باقری افزود: از دیگر اقدامات مورد انتظار، ایجاد یک پاتوق قرآنی در شهرداری تهران ویژه کارکنان و برگزاری محافل مستمر دیدار و هم‌اندیشی‌های قرآنی است.
معاون شهردار تهران گفت: تهیه «بانک جامع اطلاعات جامعه قرآنی شهرداری تهران» نیز از دیگر اقداماتی است که برای برنامه‌ریزی در راستای توسعه فعالیت‌های قرآنی لازم است صورت پذیرد.
وی اظهار داشت: در جریان مسابقات قرآنی که به مناسبت ماه مبارک رمضان با همکاری شورای عالی قرآن و عترت و اداره کل رفاه در جامعه کارکنان شهرداری تهران و خانواده‌های محترم‌شان برگزار کردیم به لطف خداوند تعداد 8 هزار و 888 نفر از کارکنان و اعضای خانواده‌های آنان در حفظ سوره واقعه مشارکت کردند که بسیار چشمگیر و ارزشمند است.
انتهای پیام/

نظر شما