شناسهٔ خبر: 67260062 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفت و گو با مهر؛

جشن غدیر با محوریت نوجوانان برگزار می‌شود

مسئول فرهنگی بسیج منطقه ۱۲ از برگزاری استیج فرهنگی در این منطقه برای جشن غدیر امسال خبر داد و گفت: امسال این جشن ها با محوریت نوجوانان برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

علی صادقی مسئول فرهنگی بسیج منطقه ۱۲ در گفت و گو با خبر نگار مهر گفت: جشن غدیر امسال در منطقه ۱۲ در روزهای شنبه، یک شنبه و دوشنبه در میدان ابن سینا و محله گوته و خیابان ایران، بعد از نماز مغرب و عشا برگزار شود. این برنامه به صورت استیج فرهنگی و غرفه‌های بازی برای کودکان که همراه با پذیرایی است صورت می‌گیرد.

مسئول فرهنگی بسیج منطقه ۱۲ درباره تفاوت جشن غدیر امسال با سال قبل گفت: مهمانی غدیر امسال نوجوان محور است و همین موضوع، جشن غدیر را نسبت به سال قبل متفاوت‌تر کرده است و به همین خاطر بازی‌هایی برای جوانان و نوجوانان طراحی شده است که انتهای این بازی به استیج نهایی که به نام استیج فرهنگی است ختم می‌شود که کلیت جشن در آن استیج برگزار می‌شود.

صادقی در مورد چگونگی اثرگذاری پیام غدیر در افکار کودکان گفت: برای درک بهتر پیام غدیر بازی‌هایی در رده سنی‌های متفاوت برای کودکان طراحی شده است و همچنین در استیج فرهنگی با برنامه‌های متنوعی که قرار است اجرا شود می‌توانند این پیام را به درستی درک کنند.

نظر شما