شناسهٔ خبر: 66627437 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ۱۹دی | لینک خبر

تاکید رئیسی بر حفظ کرامت ارباب رجوع و کارمندان در ادارات

19 دی آنلاین: رئیس جمهور به مدیران دستگاه‌های دولتی توصیه کرد با نظارت مستمر بر زیر مجموعه‌های خود، از رعایت کرامت انسانی در دستگاه تحت مدیریت خود اطمینان حاصل کنند.

صاحب‌خبر -
سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت در سخنانی حفظ کرامت افراد جامعه را از شاخصه‌های مهم مدیریتی اهل بیت علیهم‌السلام دانست و همه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی را به رعایت این اصل مهم مدیریتی فراخواند.
رئیس جمهور با بیان اینکه حفظ کرامت ارباب رجوع و کارمندان در ادارات و عموم شهروندان در تمام شئون جامعه، مصداق عینی اعمال این اصل مدیریتی است، به مدیران دستگاه‌های دولتی توصیه کرد با نظارت مستمر بر زیر مجموعه‌های خود، از رعایت کرامت انسانی در دستگاه تحت مدیریت خود اطمینان حاصل کنند.
رئیس جمهور در ادامه ضمن قدردانی از میزبانی مردم شریف و متدین استان قم و همچنین مراجع عظام تقلید، علما و مسئولین استان از کاروان دولت مردمی، ابراز محبت مردم و مراجع عظام تقلید نسبت به خدمات دولت و تذکرات را موجب مضاعف شدن مسئولیت دولتمردان در عمل به وظایف خود در تأمین نیازهای استان و رفع موانع و مشکلات موجود دانست.
رئیسی همچنین از ناظران و مجریان برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به‌ویژه در برگزاری تجربه موفق انتخابات الکترونیکی تشکر و قدردانی کرد.
رئیس جمهور در ادامه با اشاره به گزارش وزیر نفت درباره توسعه و تأمین منابع مالی حوزه نفت، نتیجه اقدامات انجام شده را افزایش درآمدهای کشور دانست و بر پیگیری این اقدامات تا تحقق کامل نتیجه تاکید کرد.
همچنین با توجه به پایان دوره مسئولیت معاون پارلمانی رئیس جمهور، رئیسی در جلسه امروز هیئت دولت از خدمات و زحمات دکتر حسینی به عنوان چهره علمی، فرهنگی و انقلابی در سمت معاونت پارلمانی رئیس جمهور تقدیر و بر استفاده از تجربیات و توانمندی‌های وی در سنگرهای دیگر در دولت مردمی تاکید کرد.

نظر شما