شناسهٔ خبر: 66627378 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سربازان صهیونیست آماج حملات القسام قرار گرفتند

گردان های القسام در بیانیه ای خبر از حمله به گروهی از سربازان و خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در جبالیا خبر داد. گردان های القسام در بیانیه ای خبر از حمله به گروهی از سربازان و خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در جبالیا خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری برنا، گردان‌های القسام در بیانیه‌ای خبر از حمله به گروهی از سربازان و خودرو‌های زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در جبالیا خبر داد.

طبق گزارش شبکه خبری الجزیره، علاوه بر این، شاخه نظامی حماس اعلام کرد که نیرو‌های اسرائیلی را در یک خانه در شرق جبلیه گلوله باران کرده است که منجر به تلفات شد.

گردان‌های القسام اعلام کرد که یک تانک مرکاوای اسرائیلی را در نزدیکی پایگاه المبحوح در شرق جبالیا با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده است.

مبارزان گردان‌های القسام همچنین پس از فرار نظامیان صهیونیست حاضر در این منطقه به داخل خانه‌ای که از قبل بمب گذاری شده بود، آن را منفجر کردند و همه این نیرو‌ها کشته و زخمی شدند.

گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد که مجاهدان آن، گروهی از نیرو‌های کماندوی ارتش رژیم صهیونیستی را در داخل خانه‌ای در شرق اردوگاه جبالیا با راکت ضد استحکامات TBG هدف قرار دادند که در این عملیات نیرو‌های اشغالگر کشته و زخمی شدند.

شاخه نظامی حماس امروز همچنین از هدف قرار دادن ۹ تانک مرکاوا و یک نفربر با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵، منفجر کردن یک بمب «رعدیه» در میان نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی، هدف قرار دادن یک تانک با استفاده از پهپاد و دو مرتبه حمله خمپاره‌ای به نیرو‌ها و ادوات جنگی اشغالگران خبر داد.

مبارزان گردان‌های القسام در واکنش به کشتار مردم بی‌دفاع نوار غزه، شهرک‌های صهیونیست‌نشین عسقلان و سدیروت را هدف حملات راکتی قرار دادند.

پیشتر دانیال هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گزارش دادیم که علاوه بر جبلیه و محله زیتون شهر غزه، نیرو‌های اسرائیلی در بیت لاهیه و بیت حانون نیز فعالیت دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی، مناطق شمالی و بخش‌هایی از مرکز و جنوب غزه را مناطق به اصطلاح پاکسازی شده اعلام کرده بود و آماده حمله به رفح در جنوب این منطقه می‌شد، اما حملات مقاومت فلسطین علیه دشمن صهیونیستی، از این مناطق نشان داد که مقاومت فلسطین از قدرت سازماندهی و بازیابی بالایی برخوردار است.

منابع فلسطینی از درگیری‌های شدید میان رزمندگان مقاومت فلسطین و نظامیان رژیم صهیونیستی در شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه خبر داده اند.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که بازگشت نیرو‌های ارتش این رژیم به محله الزیتون در شهر غزه بیانگر شکست رژیم اسرائیل و ناتوانی آن در پاکسازی این شهر است.

انتهای پیام/

نظر شما