شناسهٔ خبر: 66627337 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

مدیرکل بنیاد شهید گلستان:

فرزندان معظم شهدا وارثان خون پدران شهيدشان هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان، گفت: فرزندان معظم شهدا وارثان خون پدران شهيدشان هستند که وفاداری به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب را از پدران خویش به ارث برده‌اند.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «جمال اسدی» در دیدار با خانواده شهید شهید مدافع امنیت، «علی سراوانی» ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، عظمت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون فداکاری و ایثار شهدا دانست و گفت: ما باید با تلاش و خدمت صادقانه به رسالت شهدا ادامه دهیم و با ترویج مشی شهدا دین خود را در حد توان ادا کنیم.
 
به گفته وی؛ خون پاک و مطهر شهدا مايه قوام و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران شده است و از اين حيث ما همواره خودمان را مديون خانواده‌های معظم آن‌ها می‌ دانیم.
 
مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان گلستان با بیان اینکه حضرت معصومه (س) الگوی علمی و عملی برای بانوان ایران اسلامی است، تصریح کرد: دختران شهدا به تأسی از حضرت معصومه(س) مسئول بصیرت بخشی و جهاد تبیین در جامعه به ویژه در میان بانوان جوان هستند.
 
گفتنی است؛ در پایان این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اهداء هدیه ای از دختر معظم شهید «علی سراوانی» دلجویی کرد.
 
انتهای پیام/

نظر شما