شناسهٔ خبر: 66626925 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

کسب رتبه اول استانی روابط عمومی ها توسط دادسرای سیرجان

در ارزیابی سالیانه روابط عمومی های دادگستری کل استان کرمان ؛ روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان برای دومین سال متوالی رتبه برتر را به خود اختصاص داد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزای سلامت(طبنا) از کرمان؛ روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در ارزیابی سالیانه روابط عمومی دادگستری شهرستانها که از سوی دادگستری کل استان کرمان انجام گرفت، برای دومین سال متوالی موفق به کسب "روابط عمومی برتر" استان شد.

در حکم حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان خطاب به میثم دریابیگی مدیر روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان آمده است:

با توجه به زحمات بی دریغ و همه جانبه در انعکاس تصویر مطلوب رسانه ای از دستگاه قضایی استان کرمان در ارزیابی سالیانه سال ۱۴۰۲ و بر اساس شاخص های تعیین شده موفق به کسب روابط عمومی برتر در بخش روابط عمومی دادگستری شهرستان ها در اجرای سند تحول و تعالی قوه قضائیه می گردید.

ضمن تشکر و قدردانی از زحمات حضرتعالی، امید است؛ که با استعانت از حضرت حق و اولیای الهی و توجه به مطالبات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در انعکاس هنرمندانه خدمات و اقدامات دستگاه قضایی استان کرمان و ایجاد تصویر مطلوب رسانه ای از این مجموعه حساس و مهم در استان بیش از پیش موفق باشید.

لازم به ذکر است؛ در گردهمایی سالیانه مدیران روابط عمومی دادگستری های استان کرمان ، بر اساس ارزیابی های صورت گرفته به ترتیب روابط عمومی دادگستری شهرستان های زرند ، سیرجان و بم بر اساس شاخص های عملکردی بعنوان روابط عمومی های برتر در سال ۱۴۰۲ انتخاب شدند.

کسب رتبه اول استانی روابط عمومی ها توسط دادسرای سیرجان

نظر شما