شناسهٔ خبر: 66626032 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی برای موبایل

برای اینکه بهتر بتوانید اپلیکیشن‌های اندروید و آیفون در این زمینه را بشناسید، با ما در ادامه همراه باشید تا با بهترین اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی آشنا شویم.

صاحب‌خبر -

نقش و اثرگذاری هوش مصنوعی بر دنیای فناوری بیشتر از چیزی است که ما در ذهن خود به آن نگاه می‌کنیم. امروزه بسیاری از بخش‌های مهم و جزئی دنیای دیجیتال، مثل یک ویروس فراگیر، توسط هوش مصنوعی تسخیر شده است. همین امر نیز سبب شده تا بسیاری از کمپانی‌های مطرح و شناخته شده در این زمینه، به سراغ بکارگیری هوش مصنوعی در اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای خود باشند.

اگر تصمیم دارید به شکل بهتری با اپلیکیشن های هوش مصنوعی برای موبایل آشنا شوید، بدنیست بدانید که این مقاله مربوط به معرفی برنامه‌هایی در زمینه‌های گرافیکی، آموزشی، سرگرمی و حتی سلامت است. در همین بین، برای اینکه بهتر بتوانید اپلیکیشن‌های اندروید و آیفون در این زمینه را بشناسید، با ما در ادامه همراه باشید تا با بهترین اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی آشنا شویم.

اپلیکیشن های تصویری و گرافیکی هوش مصنوعی

برای اینکه بهتر بتوانید با قدرت فراگیر هوش مصنوعی در دنیای امروزی آشنا شوید پیشنهاد ما به شما استفاده از اپلیکیشن های هوش مصنوعی ادیت عکس مانند موارد زیر می‌باشد:

DALL-E ۲ : AI Image Generator : 

هوش مصنوعی جدید در برنامه DALL-E 2 : AI Image Generator بکارگیری شده است که بدنیست بدانید این ابزار در سال 2021 توسط شخصی که همگی آن را می‌شناسیم منتشر شده است. صاحب امتیاز این برنامه ایلان ماسک بوده که با قدرت و سرمایه بسیار خود توانسته ویژگی‌های مهمی را در این برنامه پیاده سازی کند. درحقیقت نرم افزار موبایل DALL-E 2 : AI Image Generator یک راهکار اولیه و البته مهم برای مدیریت و تولید تصاویر گرافیکی با کمک هوش مصنوعی است.

AI Art Generator - AI Yearbook :

اگر تصمیم دارید با کمک اپلیکیشن هوش مصنوعی به سراغ تولید تصاویر گرافیکی بروید و نیاز خود به اپلیکیشن های شیائومی و سامسونگ را به حداقل برسانید، باید بدانید که برنامه AI Art Generator - AI Yearbook گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. با کمک این برنامه، که امروزه در میان مهمترین اپلیکیشن های اندروید قرار گرفته، می‌توانید تصاویر عادی خود را به آثار هنری و گرافیکی تبدیل کنید و از تماشای آنها لذت ببرید.

AI Art Generator :

اگر تصمیم دارید با یک اپلیکیشن اندروید در زمینه هوش مصنوعی آشنا شوید، پیشنهاد می‌شود در میان اپلیکیشن های ایرانی مرتبط نگاهی هم به AI Art Generator داشته باشید. ویژگی‌ها و مزیت‌های بسیاری در این ابزار نهفته است که با دستیابی به نسخه کامل آن می‌توانید تمامی نیازهای خود در زمینه تولید تصاویر گرافیکی با کمک هوش مصنوعی را به حداقل برسانید و از فعالیت با اپلیکیشن اندروید AI Art Generator لذت ببرید. در ادامه با ما همراه باشید که قصد معرفی ابزارهای بیشتری در این زمینه را خواهیم داشت.

اپلیکیشن های آموزشی هوش مصنوعی

بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی برای موبایل

گر جزو کاربرانی هستید که گوشی آیفون در اختیار دارید و تصمیم به دستیابی اپلیکیشن آیفون هوش مصنوعی دارید کافیست که برنامه زیر را راه اندازی کنید:

Siri :

کاربران آیفونی می‌دانند که سیری چیست. سیری یک دستیار صوتی هوشمند بوده که مجهز به هوش مصنوعی است و با کمک Siri می‌توانید در زمینه‌های مختلفی نیازهای خود را تامین کنید. امروزه سیری به بخش‌های آموزشی بسیاری مجهز شده است که همین امر سبب شده تا کاربرانی که از گوشی آیفون برخوردار هستند به این اپلیکیشن آیفون نیاز مبرم داشته باشند. در حال حاضر، در میان بهترین اپلیکیشن های آموزشی هوش مصنوعی آیفون، Siri بهترین گزینه‌ای است که می‌توان به آن اشاره داشت. ناگفته نماند که برنامه Siri در میان اپلیکیشن های رایگان آیفون قرار داشته که به صورت رایگان می‌توانید از این ابزار برای آشنایی با بخش‌های مختلف گوشی آیفون استفاده و یا با کمک آن به سراغ انجام کارهای مختلفی بروید. در ادامه برای آشنایی با بهترین اپلیکیشن های سرگرمی با هوش مصنوعی کافیست که با ما همراه باشید زیرا به ابزار خوبی در این زمینه اشاره خواهیم داشت.

اپلیکیشن های سرگرمی با هوش مصنوعی

اگر از دنبال کنندگان اخبار هوش مصنوعی باشید حتما می‌دانید که بخش سرگرمی در این زمینه میزبان چه مزایای خوبی بوده است.

Character AI : یکی از جالب‌ترین و البته سرگرم کننده ترین مواردی که در میان اپلیکیشن های هوش مصنوعی می‌توان به آن اشاره داشت برنامه Character AI است. سازنده این برنامه مزیت‌های بسیاری را برای آن درنظر گرفته است. اگر تصمیم دارید با کمک هوش مصنوعی با کاراکترهای مجازی در ارتباط باشید و با آنها گفتگو کنید بدنیست بدانید که این هوش مصنوعی با در اختیار داشتن شخصیت‌های مختلف می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. برنامه Character AI میزبان کاراکترهای متنوعی با گفتگوهای تعاملی متفاوتی است که این موضوع سبب خواهد شد تا هرگز شاهد صحبت‌های تکراری در این زمینه نباشید و همیشه با جذابیت‌های نوینی سروکار داشته باشید. یکی از ایراداتی که در برنامه Character AI می‌توان یافت پشتیبانی آن فقط از زبان‌های زنده دنیا نظیر انگلیسی است که متاسفانه سایر کاربرانی که در کشورهای مختلف قرار دارند امکان استفاده از زبان کشور خود را نخواهند داشت با اینکه سازندگان برنامه Character AI اعلام کرده‌اند که در تلاش هستند تا زبان‌های بیشتری را به برنامه خود اضافه نمایند. پیشنهاد می‌شود در ادامه این مقاله برای آشنایی با بهترین اپلیکیشن های سلامت هوش مصنوعی باما همراه باشید.

اپلیکیشن های سلامت هوش مصنوعی

حوزه سلامت و بهداشت در هوش مصنوعی از اهمیت بالایی برخوردار بوده است که در این زمینه شرکت‌های بسیاری با فعالیت روی برنامه‌های جدید تواسته‌اند ابزارهای خوبی را روانه بازار نمایند. در ادامه با یک برنامه هوش مصنوعی مرتبط با سلامت آشنا خواهید شد :

Youper :

اپلیکیشن اندروید هوش مصنوعی Youper یک گزینه کارآمد در زمینه سلامت بوده است. این برنامه مجهز به بخش‌های مختلفی که مربوط به روانکاوی هستند می‌باشد که در این زمینه بدون محدودیت یا مشکل خاصی می‌توانید با جدیدترین روش‌ها و متدهای سلامت روان آشنا شوید. هوش مصنوعی بکارگیری شده در برنامه Youper براساس تجربیاتی که از اطلاعات شما دریافت خواهد نمود رفتار می‌کند و همین امر سبب کارآمد بودن آن در زمینه‌های مفیدی خواهد شد. همچنین بدنیست بدانید که بروزرسانی این برنامه براساس تجربیات جدید کاربران جهانی می‌تواند سبب بهبود عملکرد آن از زوایای مختلفی شود که پیشنهاد ما به شما استفاده از برنامه Youper در زمینه سلامت می‌باشد. نظر شما نسبت به گزینه‌های نامبرده چیست؟ با ما همراه باشید.

اپلیکیشن های هوش مصنوعی در آینده

قابل پیش بینی است که در آینده کاربرد و اهمیت ابزارهای هوش مصنوعی در زندگی بسیار بیشترو تاثیرگذار تر خواهد شد. برای اینکه بتوانیم خود را با جهان آینده وفق دهیم باید از هوش مصنوعی در زندگی نهایت استفاده را ببریم و دانش خود را در این زمینه افزایش دهیم. همچنین هوشمندانه است که نیم نگاهی به کاربردهای AI در حوزه‌های تخصصی خود داشته تا یک گام جلوتر از سایرین قرار داشته باشیم.

منبع پلازا
انتهای پیام/

نظر شما