شناسهٔ خبر: 66626022 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده کل انتظامی کشور:

مسیر دشمنان در حوزه عفاف و حجاب، ایجاد تردید است

سردار رادان مسیر دشمنان را اول ایجاد تردید و بعد تغییر و به‌وجود آوردن استحاله عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور در نشست هم‌اندیشی با فضلا، نخبگان، اساتید دانشگاه و فعالان مردمی عفاف و حجاب استان گیلان که عصر روز جاری در سالن مجتمع خدماتی رفاهی غدیر شهرستان رشت برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شاکریم که توفیق شد در دهه کرامت به کرامت انسان‌ها بپردازیم.

 وی افزود: عزیزان با اطمینان خاطر عرض می‌کنم موضوع کشف حجاب دعوا بر سر سه تار مو نیست.

 فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به جنگ تحمیلی و اینکه حکایت جنگ آن موقع تطابق ذهن و عین بوده، افزود: حکایت امروز ما جنگی عینی پذیرفته ذهن نیست. در جنگ نرم امروز ذهن و عین باهم درآمیختگی ندارند.

این مقام ارشد انتظامی با اعلام اینکه در دوران جنگ سخت زمانی یک شهید که می‌آمد چهار رزمنده از آن محله می‌رفت و هر مجروح صد ملاقاتی داشت و برای هر کس نقشی تعریف شده و چندین ستاد پشتیبانی و حمایتی تشکیل شده بود.

وی با تاکید بر این که امروز هم اگر کسی در میدان این جنگ نرم است باید مورد حمایت واقع شود بر ضرورت تشکیل ستاد‌های پشتیبانی تاکید کرد.

سردار رادان ادامه داد: هدف دشمنان اندلسی کردن ایران اسلامی است و دشمنان در این مسیر ابتدا به دنبال ایجاد تردید و بعد تغییر و به‌وجود آوردن استحاله هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه دشمن با روش نرم و موریانه‌ای در حال تخریب بنیان‌های خانواده در ایران است، اظهار داشت: در این خصوص باید از دریچه فرهنگی وارد شویم.

این مقام ارشد انتظامی به حوادث انقلاب و بعد از آن اشاره کرد و اذعان‌داشت:چرخ انقلاب در حال حرکت و سفره جنگ نرم امروز در موضوع عفاف و حجاب است.

سردار رادان با بیان اینکه ما در موضوع حجاب در حال ادای تکلیف خود هستیم، افزود: مردم به صورت عینی از طرح نور (عفاف و حجاب) حمایت کرده اند و باید پاسخگوی این حمایت مردمی باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما