شناسهٔ خبر: 66625477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یادواره ۷۲۸ شهید شهرستان سلماس

یادواره ۷۲۸ شهید والامقام شهرستان سلماس از شبکه استانی و شبکه خبر ۲ بصورت زنده پخش شد.

صاحب‌خبر -

یادواره ۷۲۸ شهید شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، صداوسیمای آذربایجان غربی با اعزام گروه‌های تولیدی و فنی، مراسم یادواره ۷۲۸ شهید والامقام شهرستان سلماس را از شبکه استانی و شبکه خبر ۲ بصورت زنده از مصلای امام خمینی (ره) پخش کرد.

یادواره ۷۲۸ شهید شهرستان سلماس با حضور با شکوه مردم، خانواده معظم شهدا با سخنرانی حجت الاسلام دیرباز نماینده مردم اذربایجان غربی در خبرگان رهبری از شبکه‌های خبر ۲ و استانی پوشش داده شد.

حجت الاسلام دیر باز نماینده مردم اذربایجان غربی در خبرگان رهبری در این آیین با اشاره به جان فشانی شهدای انقلاب اسلامی‌گفت: شهدا با نثار خون پاک خود عزت و اقتدار را به ملت ایران اسلامی‌به ارمغان اوردند.

او با اشاره به خصایص و سیره و روش شهدای انقلاب اسلامی‌بخصوص شهدای سلماس گفت: شهدا با نثار خون پاک خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.  

حجت الاسلام دیرباز همچنین به توطئه‌های شوم دشمنان اشاره کرد و افزود: ملت ایران اسلامی‌با اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب و با هوشیاری و بصیریت تمامی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند  این آیین با شکوه با مداحی حاج مهدی رسولی از مداحان برجسته کشوری به کار خود پایان داد.

نظر شما