شناسهٔ خبر: 66625437 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ربیعی : یاد گرفته ایم در فوتبال‌به راحتی اتهام بزنیم و قضاوت کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اگر به مشکلات، داوری و مصدومیت‌ها بپردازم می‌شود توجیه، ما در نیم‌فصل دوم مقابل چهار تیم برتر نمایش قابل توجهی را از خود به نمایش گذاشتیم، در تمامی بازی‌ها اتفاقاتی رخ داد که به هیچ عنوان تیمم را مستحق شکست نمی‌دانم. سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اگر به مشکلات، داوری و مصدومیت‌ها بپردازم می‌شود توجیه، ما در نیم‌فصل دوم مقابل چهار تیم برتر نمایش قابل توجهی را از خود به نمایش گذاشتیم، در تمامی بازی‌ها اتفاقاتی رخ داد که به هیچ عنوان تیمم را مستحق شکست نمی‌دانم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمد ربیعی امروز (یکشنبه بیست‌وسوم اردیبهشت ماه) در نشست خبری قبل از مصاف تیمش مقابل پیکان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر ایران اظهار کرد: پیکان تیم بسیار منظم و خوبی است که از بازیکنان جوان و پر تجربه تشکیل شده و برای ما قابل احترام هستند. ما نیز سعی می‌کنیم با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که داریم برای بازی آماده باشیم تا روند کیفی‌ خوبی به نمایش بگذاریم. امیدوارم که فردا بازی خوب و تماشاگر پسندی را در زمین پیاده کنیم.

 

وی افزود: شرایط من و تیمم به گونه ای است که همه دوست داریم روی مسابقاتی که داریم تمرکز کنیم و هر مسائلی که بتواند به گرفتن نتیجه تیمم کمک کند انجام خواهم داد. تمرکز ما بر روی بازی فردا است و بعد از ان دیگر بازی هایی که تا پایان فصل باقی مانده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، اضافه کرد: گاهی مورد قضاوت های نابه جا می شوم. این حق را به تیم‌هایی که در مرحله سقوط هستند و یا برای قهرمانی می‌جنگند، می دهم، اما تنها به این جمله بسنده می‌کنم که در زمان هرگونه گمانه‌زنی، یا شایعه ای اول در ذهن خودمان این مسأله را بررسی کنیم که من مربی هستم که سال‌هاست مربیگری می کنم و پله‌پله در فوتبال رشد کردم، در شرایط فعلی نیز باید تمام تعهداتی که دارم را با تمام صداقت و عدالت برای ذوب‌آهن انجام دهم، شاید روزی مربی تیم دیگری شوم، اگر حالا در این تیم نتوانم تعهداتم را انجام دهم چگونه در تیم دیگر می‌توانم تعهدم را انجام دهم.

 

وی تصریح کرد: چهار بازی دیگر باقی مانده و نباید خود را درگیر مسائل حاشیه ای کنیم، جایگاهمان در جدول برایمان بسیار مهم است و من سعی می‌کنم با همه اتفاقات خوب یا بد، تیمم را از نظر ذهنی و تمرکز در درجه مطلوب و استاندارد نگه‌دارم، اما اینکه چقدر در این کار موفق باشم را خدا می‌داند و در پایان لیگ و بازی‌های باقیمانده می‌توانم با شفافیت پاسخگوی جواب تمامی سئوالات شما باشم.

 

ربیعی خاطرنشان کرد: من مربی هستم که سعی کرده ام همیشه روی کار خودم تمرکز کنم. سال‌ها در فوتبال کار کرده و خواهم کرد، پس هیچ زمانی نه گذشته و نه آینده روی کارم قمار نخواهم کرد؛ چرا که برای آن زحمت کشیده‌ام، اگر به مشکلات، داوری و مصدومیت‌ها بپردازم می‌شود توجیه، ما در نیم‌فصل دوم مقابل چهار تیم برتر نمایش قابل توجهی را از خود به نمایش گذاشتیم، در تمامی بازی‌ها اتفاقاتی رخ داد که به هیچ عنوان تیمم را مستحق شکست نمی‌دانم. یاد گرفته‌ایم که در فوتبال‌به راحتی اتهام می‌زنیم و قضاوت می‌کنیم و به نظرم این رفتار پسندیده نیست.

وی افزود: ذوب‌آهن نسبت به نیم فصل اول از ترکیب ۱۱ اصلی خود ۵ بازیکن را از دست داده است، در ۱۱ بازی که انجام داده است به گفته کارشناسان در ۶ بازی شائبه هایی وجود داشت.

وی اظهارکرد: در تیم بزرگسالان ما ۱۶ بازیکن است که دو نفر از آنها دروازه‌بان هستند، کمال کامیابی‌پیا و محمدحسین اسلامی به دلیل چهارکارته بودن و مهرداد رضایی مصدوم هستند. 

وی تصریح کرد: در بازی‌های خارج از خانه عملکرد بهتری داشتیم، اگر ما تیم ضعیف و بدی بودیم در ۲۵ هفته تیم اول بازی‌های خارج از خانه نبودیم و اگر در بازی‌های خانگی خوب نیستیم، براساس تحلیل‌هایی که داشته‌ام تا حدودی مقصرم. امیدوارم بتوانیم میزبان واقعی باشیم چرا که تیم‌های دیگر از بحث میزبانی به بهترین نحو استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام 

نظر شما