شناسهٔ خبر: 66624494 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بادامچیان: برگزاری انتخابات الکترونیک اقدامی علمی و بجا بود

تهران- ایرنا- دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، برگزاری انتخابات الکترونیک را اقدامی مهم برشمرد و گفت: اجرای آن برای نخستین بار گامی بسیار علمی و درست بود.

صاحب‌خبر -

اسدالله بادامچیان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب ایرنا، برگزاری انتخابات به شیوه الکترونیک را اقدامی مهم برشمرد و گفت: اجرای این شیوه برای نخستین بار گامی بسیار علمی و درست بود که مجریان انتخابات آن را برگزار کردند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی درباره آرایش سیاسی مجلس دوازدهم هم افزود: این مجلس در سال نخست فعالیت کاری خود، سالی پرتحرک و پرهیاهو را خواهد داشت. از این منظر بحث تحول و تکامل مطرح است که با نگاههای مختلف شکل خواهد گرفت.

بادامچیان تاکید کرد: نمایندگان مجلس جدید به دنبال تحول و تکامل هستند، بنابراین همه فعال می‌شوند و از این بُعد، سالی پر از بحث و گفت‌وگو خواهد بود.

وی گفت: نخستین موضوع و محور، بحث و گفت‌وگو درباره انتخاب رئیس مجلس آینده است.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، مجلس دوازدهم را مجلس «تحول» نامید و مهمترین برنامه‌های آن را در تحول ساختار بودجه و ثبات قیمت دانست و تصریح کرد: این دو موضوع مهم در واقع همان ساماندهی اقتصاد است که در صدر اولویت قرار دارد. همچنین طرح جامع علمی توزیع آب در سراسر کشور و حوزه آموزش ـ از آموزش و پرورش گرفته تا آموزش عالی ـ هم از موضوعات مهمی است که باید در مجلس دنبال شود.

بادامچیان، عملکرد مجلس دوازدهم را مهم و سرنوشت‌ساز دانست و گفت: هم مقام معظم رهبری مطالبه‌گر هستند و هم مردم، آن هم در سالی که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است. از طرفی هم اهمیت تحولات منطقه با وضعیتی که در سرزمین های اشغالی شاهد و ناظر آن هستیم و از سوی دیگر آمریکا هم در وضعیت نامناسبی قرار دارد، دوچندان می‌شود.

نظر شما