شناسهٔ خبر: 66623876 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مناسبات منطقه‌ای در مسیر اقتدار جمهوری اسلامی ایران

خبرگزاری صدا و سیما

پاسخ قاطع به تهدیدات و تجاوزات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی و برتری نیرو‌های مسلح در نمایش توان موشکی موضوعی است که این روز‌ها برتری کشورمان در منطقه را نمایان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حدود ۱۳ سال پس از سفر مسعود بارزانی رئیس وقت اقلیم کردستان به تهران هفته گذشته برادرزاده اش نیچروان بارزانی رئیس کنونی اقلیم کردستان به ایران آمد و این دیدار نیز در تداوم نمایش اقتدار بود.

نیچروان بارزانی علاوه بر دیدار با رهبر معظم انقلاب تقریبا با تمامی مقامات ارشد کشورمان دیدار کرد.

بارزانی در این دیدار‌ها آمادگی و تمایل خود را برای روابط همه جانبه با جمهوری اسلامی ایران اعلام و در بازگشت تصریح کرد: هیچ تحرکی علیه جمهوری اسلامی ایران در خاک کردستان عراق پذیرفتنی نیست.

کارشناسان سیاسی از جمله حیدری زرنه فعال سیاسی در استان ایلام این سفر را پیامد نظم نوین جهانی پس از عملیات وعده صادق می‌داند و معتقد است اقتدار ایران در دنیا روزبه روز مشهورتر می‌شود و پس از این عملیات دنیا جور دیگری روی ایران حساب باز کرده است.

<div id="video-display-embed-code_11104500"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4231952/11104500?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما