شناسهٔ خبر: 66623847 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی؛ پیروزی تیم جوانان ایران مقابل بزرگسالان افغانستان

تهران- ایرنا- تیم والیبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی موفق به شکست تیم بزرگسالان افغانستان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، سومین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) از روز شنبه-۲۲ اردیبهشت- در سالن ۱۰ هزار نفری شهر اسلام‌آباد آغاز شده است و به مدت هفت روز پیگیری می‌شود.

با تصمیم فدراسیون والیبال مبنی بر حضور فعال در منطقه آسیای مرکزی و همچنین آمادگی بیشتر در رده‌های سنی پایه، تیم والیبال جوانان ایران در این مسابقات شرکت کرده است تا با آمادگی بیشتری در رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان آسیا شرکت کند.

تیم والیبال جوانان ایران که در نخستین مسابقه خود سه بر ۲ ترکمنستان را شکست داده بود، امروز در دومین مسابقه خود به مصاف تیم ملی مردان افغانستان رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد تا پنج امتیازی شود.

شاگردان غلامرضا مومنی‌مقدم در سه ست متوالی این دیدار با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹ حریف خود را شکست دادند تا با اقتدار به دومین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند.

عمران گوک‌جیلی، پویا آریاخواه، مرتضی نریمانی، ماهان برزکار، آرمین قلیچ‌نیازی، طاها بهبودنیا و سید مرتضی طباطبایی ترکیب شروع کننده تیم والیبال جوانان ایران در این مسابقه را تشکیل دادند. سیدمتین حسینی، کاپیتان تیم ایران به دلیل مشکلات گوارشی در این مسابقه به میدان نرفت.

نماینده ایران فردا در سومین مسابقه خود از ساعت ۱۴ به وقت تهران به مصاف قرقیزستان می‌رود.

نظر شما