شناسهٔ خبر: 66623746 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

لزوم آشنایی افکار عمومی با دستاورد‌های صنعت پتروشیمی

مدیر روابط عمومی شرکت مدیریت صنایع پتروشیمی تاکید کرد: آگاهی افکار عمومی در خصوص دستاورد‌های حوزه پتروشیمی، نقش موثری در بسط این صنعت و درک اهمیت آن برای اقتصاد کشور خواهد داشت.  مدیر روابط عمومی شرکت مدیریت صنایع پتروشیمی تاکید کرد: آگاهی افکار عمومی در خصوص دستاورد‌های حوزه پتروشیمی، نقش موثری در بسط این صنعت و درک اهمیت آن برای اقتصاد کشور خواهد داشت. 

صاحب‌خبر -

حسن خانلری در حاشیه بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا اظهار داشت: حضور شرکت‌های پتروشیمی در نمایشگاه‌های بین المللی و داخلی و ارائه دستاورد‌های بزرگ این حوزه برای مردم، منجر به آگاهی آنها نسبت به فعالیت‌های این حوزه و ظرفیت‌های بی همتای آن برای اقتصاد کشور می‌شود.

وی ادامه داد: نمی‌توان مخاطبان حوزه پتروشیمی را صرفا افراد متخصص در حوزه نفت، انرژی و صنعت قلمداد کرد، زیرا مخاطبان کلان این حوزه‌ها نیز مردم هستند.

خانلری تاکید کرد: تخصص و فناوری‌های تعریف شده در صنعت پتروشیمی، باید با زبانی گویا و به صورت ملموس به شهروندان منتقل شود تا آنها در جریان پیشرفت‌های مثال زدنی کشور در این عرصه قرار گیرند.

مدیر روابط عمومی شرکت مدیریت صنایع پتروشیمی افزود: بخشی از این آگاهی از طریق رسانه‌ها و بخش دیگری از آن، بر اثر مشاهده و درک نزدیک و مستقیم این دستاورد‌ها حاصل می‌شود. بنابراین، برگزاری نمایشگاه‌های پتروشیمی فرصت و بستری مناسب در تحقق این آگاهی جمعی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما