شناسهٔ خبر: 66623406 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

جدال قهرمانی و بقا

سه مسابقه باقی مانده از هفته بیست و هفتم لیگ برتر امروز دوشنبه برگزار می شود که در حساس ترین دیدار استقلال صدرنشین میزبان فولاد خوزستان قعرنشین است.

صاحب‌خبر -

سه مسابقه باقی مانده از هفته بیست و هفتم لیگ برتر امروز دوشنبه برگزار می شود که در حساس ترین دیدار استقلال صدرنشین میزبان فولاد خوزستان قعرنشین است.
گفتنی است ، سه مسابقه باقیمانده هفته بیست و هفتم در حالی امروز  برگزار می شود که در قعر جدول نیز حساسیت به اوج رسیده و فاصله امتیازی آخرین تیم جدول با سه تیم دیگر  فقط ۲ امتیاز است در صدر جدول هم رقابت قهرمانی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس همچنان ادامه دارد و فعلا سرخپوشان با برد هوادار صدرنشین هستند اما در صورت پیروزی استقلال،  آبی پوشان صدر را پس می گیرند .
 استقلال – فولاد خوزستان؛ جدال قهرمانی و بقا
استقلال 57 امتیازی برای رسیدن به قهرمانی فصل نیاز به 4 برد  دارد تا بدون هیچ اما و اگر جام را به دست آورد. قطعا با یکدست شدن فضای باشگاه و تیم استقلال، شرایط برای جواد نکونام مهیا تر از همیشه است و حداقل او دیگر از مدیریت باشگاه گلایه نمی کند.
آبی پوشان این هفته میزبان تیم فولاد خوزستان هستند ، فولاد در قعر جدول و رتبه پانزدهم برای بقا تلاش می کند. فولاد با 16 گل زده ضعیف ترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد بنابراین گل زنی به استقلال با دفاع آهنینی که دارد سخت ترین کار ممکن است!
فولاد در 5 هفته اخیر فقط دو امتیاز گرفته و روی خط ناکامی و شکست گام برمی دارد با این حال عبدالله ویسی قول داده که تیم را در لیگ برتر حفظ کند! آخرین برد فولاد مقابل استقلال در تهران مربوط به 10 سال پیش است و در سال 1393 قرمزپوشان اهوازی با گل سروش رفیعی استقلال را شکست دادند.
بازی رفت دو تیم بدون گل به پایان رسید نتیجه ای که عبدالله ویسی امیدوار است بتواند آن را تکرار کند زیرا فولاد بدون ویسی از استقلال امتیاز گرفته بود.
در این دیدار قطعا استقلال منتظر حمله حریف نخواهد بود و ابتکار حمله در دست شاگردان نکونام است بخصوص حالا که دو خارجی این تیم یعنی ماشاریپوف و بلانکو  در اوج آمادگی و گلزنی برای تیم شان هستند و فولاد روز سختی را در ورزشگاه آزادی تجربه می کند و می داند در صورت شکست کارش برای بقا سخت تر از همیشه خواهد بود. استقلال هم می خواهد همچنان صدرنشین مقتدر لیگ باقی بماند.

نظر شما